کد خبر : 1716204 | 08 آبان 1399 ساعت 13:46 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ:

هیچ محدودیتی برای این پسر وجود ندارد

پیتر کراوچ، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، تمجید ویژه‌ای از ستاره انگلیسی تاتنهام یعنی هری کین انجام داد.

هیچ محدودیتی برای این پسر وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه", فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کمی عجیب و غریب آغاز شده است. به عنوان مثال چلسی با آن همه هزینه در نقل و انتقالات تابستانی فعلاً در رده دهم جدول قرار گرفته و منچسترسیتی پرستاره نیز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این در حالی است که منچستریونایتد در کمال ناباوری رتبه پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

پیتر کراوچ حالا به اظهار نظر درباره وضعیت کنونی لیگ برتر پرداخته و می‌گوید: " لیگ برتر انگلیس دیوانه‌کننده شده است و حالا به نظر می‌رسد که هر تیمی می‌تواند در آن شکست بخورد. به عقیده من منچسترسیتی و لیورپول مانند قبل قدرت ندارند و البته سایر تیم‌ها نیز قوی تر شده اند. با این حال به نظر می‌رسد که عدم حضور هواداران نیز یکی از دلایلی بوده که باعث شده چنین نتایج عجیبی رقم بخورد."

 

 

1538822

 

 

پیتر کراوچ در ادامه به تمجید از مهاجم انگلیسی تاتنهام یعنی هری کین پرداخت و گفت: " هیچ محدودیتی برای آن چیزی که این پسر انجام می دهد وجود ندارد. وقتی کین جوان تر بود من با او در تاتنهام بازی کردم. او همواره گلزنی کرده و یک تکمیل کننده فوق‌العاده بوده است. هری کین حالا به یک گل ساز برای سون هیونگ مین تبدیل شده و به نظر من با اضافه شدن گرت بیل اوضاع بهتر هم خواهد شد."

دیدگاه‌ها