کد خبر : 1716230 | 08 آبان 1399 ساعت 15:54 | 148.2K بازدید | 23 دیدگاه

پایان مهندس شماره ۷۷ در نصف جهان؛

فسخ قرارداد محسن مسلمان با سپاهان

هافبک بازیساز سپاهان به همکاری‌اش طلایی‌پوشان پایان داد.

فسخ قرارداد محسن مسلمان با سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، محسن مسلمان، هافبک بازیساز سابق پرسپولیس که بهمراه این تیم عنوان برترین پاسور لیگ برتر را به خود اختصاص داد، به همکاری‌اش با سپاهان بعد از دو فصل حضور در اصفهان خاتمه داد.

 

مسلمان که در فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب سپاهان به دست نیاورد، بعد از صحبتی که با محرم نویدکیا داشت، ترجیح داد به همکاری‌اش با سپاهان خاتمه دهد و به دنبال مقصد جدیدی برای لیگ بیستم باشد. این هافبک تکنیکی سپاهان به دلیل تعداد کم حضور کم در ترکیب طلایی‌پوشان سهمیه لیگ برتری نیز محسوب نمی‌شود و باید دید در فصل آتی با کدام تیم به توافق دست خواهد یافت.

 

مسلمان که در فصل پانزدهم به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیوسته بود، سابقه دستیابی به دو عنوان قهرمانی با سرخپوشان را در کارنامه دارد و در لیگ هفدهم به عنوان بهترین پاسور با ۱۰ پاس گل شناخته شد ولی به همکاری با پرسپولیس خاتمه داد و راهی سپاهان شد.

 

 

1417763

 

 

مسلمان بعد از جدایی از پرسپولیس که علیرغم روزهای نیمکت نشینی در این تیم با دستیابی به عنوان برترین پاسور همراه بود، راهی اردوگاه سپاهان شده بود؛ جایی که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان امیدوار بود با مهندسی پاس توسط این هافبک طراح به قدرت‌نمایی سرخ‌ها خاتمه دهد. مسلمان که اتفاقات حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس را به پایان رسانده بود، اینبار هم با شماره ۷۷ در ترکیب سپاهان حضور یافت اما شرایط آنطور که انتظار می‌رفت برای او پیش نرفت.

 

فرصت‌های معدود برای حضور در‌ ترکیب اصلی و رقبای سرسخت برای خط میانی سپاهان باعث شده بود تا اعتماد قلع نویی رفته رفته از بازیکنی که لقب مهندس را از پرسپولیسی‌ها از آن خود کرده بود، کاهش یابد و در این فصل (لیگ نوزدهم) نیز با نیمکت نشینی مداوم شرایط برای او سخت‌تر شود.

 

 

1445690

 

 

مسلمان اما اکنون در پایان دومین فصل حضور در سپاهان و با توجه به صحبتی که با محرم نویدکیا داشته، ترجیح داد چالش دیگری را دنبال کند و برای لیگ بیستم به دنبال مقصدی جدید باشد. باید دید اینبار این هافبک طراح با پیراهن شماره ۷۷ کدام تیم پا به لیگ برتر خواهد گذاشت.

 

سپاهان در این فصل نیمکت خود را به محرم نویدکیا سپرده و اسطوره طلایی‌پوشان امیدوار است بتواند تیمش را به موفقیت در لیگ بیستم برساند.

دیدگاه‌ها