کد خبر : 1716264 | 08 آبان 1399 ساعت 19:20 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

کومان: استعفای بارتومئو نگرانم نکرده

رونالدو کومان سرمربی بارسا می‌گوید از اغتشاش در مدیریت باشگاه نگران نیست. کومان به خبرنگاران گفت امیدوار است هر نوع تغییری در شرایطش در بارسا به او گفته شود.

کومان: استعفای بارتومئو نگرانم نکرده

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسلونا می‌گوید بعد از استعفای یوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه به خاطر شغل خود در بارسا نگرانی ندارد ولی امیدوار است اگر قرار است در شرایط او تغییری بوجود بیاید هر آنچه هست به او گفته شود.

 

کومان که بعد از یک فصل بدون جام به عنوان سرمربی بارسا منصوب شده دیشب درحالیکه شاهد استعفای رئیس باشگاه بود موفق شد یوونتوس را در شهر تورین با نتیجه 2-0 شکست دهد.

 

1539508

 

رونالد کومان در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره اینکه آیا بعد از استعفای بارتومئو نگران آینده خود در بارسا است گفت: " نه. ما باید همه انرژی‌مان را به فوتبال بازی کردن کانالیزه کنیم. مسائل بیرون از زمین در کنترل ما نیست. اگر وضعیت من به هر نحوی تغییر کند، امیدوارم به من گفته شود. ما می خواهیم نتایج بهتری بدست بیاوریم و بهتر بازی کنیم. همه تلاش ما در حال حاضر برای رسیدن به این هدف است. هر چیزی به غیر از این در کنترل ما نیست. باید ببینیم چه پیش می آید".

 

سرمربی هلندی بارسا در ادامه گفت: " من از اتفاقاتی که افتاده خوشحال نیستم. به هیچ وجه. هر کس درباره آنچه اتفاق افتاده نظر خودش را دارد. ولی تیم ما نشان داد که این مساله روی ما تاثیر نگذاشته. چه اگر تاثیر گذاشته بود نمی توانستیم آنطور بازی کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها