کد خبر : 1716265 | 08 آبان 1399 ساعت 19:25 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد شادی پورعلی‌گنجی مقابل قطبی(عکس)

مدافع ایرانی شنزن امیدوار است تیمش را در دیدار برگشت مقابل شیجیاژوانگ کمک کند تا در سوپر لیگ چین بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از دوری چهار ساله از فوتبال چین و بازگشت به تیم شنزن، پنج بازی حساس برای تیمش انجام داده و در ششمین مسابقه با پیراهن باشگاه جدیدش می‌خواهد مقابل شاگردان افشین قطبی در تیم شیجیاژوانگ عملکرد خوبی ارائه دهد تا در بقای تیمش ایفای نقش کند.

تیم شنزن روز گذشته با بهره‌مندی از مرتضی پورعلی‌گنجی دیدار رفت مرحله دوم پلی‌آف سوپر لیگ چین را که تکلیف تیم‌های سیزدهم تا شانزدهم این رقابت‌ها را مشخص می‌کند، مقابل تیم شیجیاژوانگ انجام داد و در نهایت موفق شد در این مسابقه خانگی به برتری یک بر صفر برسد.

 

یاران پورعلی‌گنجی در دیدار رفت مرحله دوم پلی‌آف سوپر لیگ چین در آستانه کسب تساوی خانگی مقابل شیجیاژوانگ بودند ولی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده روی یک ریباند توسط جان مری کامرونی گل پیروزی را زدند تا امیدوار به بازی برگشت و بقا در این رقابت‌ها باشند.

 

1539510

 

مدافع ایرانی شنزن که در چهار مسابقه قبلی یک گل به ثمر رسانده و به همراه تیمش یک پیروزی، یک مساوی و دو باخت را تجربه کرده بود، پس از گل برتری مقابل شاگردان افشین قطبی فریاد شادی سر داد تا روز خوب او در خط دفاعی، با برد تیمش همراه شود.

 

یاران پورعلی‌گنجی روز دوشنبه هفته آینده بازی برگشت مقابل شیجیاژوانگ را برگزار می‌کنند که در صورت کسب نتیجه لازم برای صعود از مرحله دوم پلی‌آف، بقای خود را در سوپر لیگ چین قطعی می‌کنند تا شاگردان افشین قطبی به دسته پایین‌تر بروند.

دیدگاه‌ها