کد خبر : 1716284 | 08 آبان 1399 ساعت 21:18 | 77K بازدید | 3 دیدگاه

ویری:

مسی بازنشسته شود، تلویزیونم را دور می‌اندازم

کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، لیونل مسی، ستاره بارسا را با هری پاتر مقایسه کرد.

مسی بازنشسته شود، تلویزیونم را دور می‌اندازم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 یوونتوس را شکست بدهد و در این دیدار مسی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ضمن اینکه او پاس گل او را هم برای عثمان دمبله فراهم کرد.

 


ویری که خود سابقه قهرمانی در سری آ با پیراهن یوونتوس را دارد و 49 بار برای تیم ملی ایتالیا نیز به میدان رفت، عملکرد ستاره آرژانتینی در این دیدار را تحسین کرد.

 


او به CBS Sports گفت:" بارسلونا فوق العاده کار کرد. آنها می توانستند به آسانی 7-6 گل بزنند. آنها فوق العاده بازی می کنند. مسی یک جادوگر است. او هری پاتر فوتبال است و وقتی او دیگر بازی نکند، من تلویزیونم را دور می اندازم. 
بعد از آن دیگر در تلویزیون کار نمی کنم. می خواهم سریال های نتفیلیکس را تماشا کنم زیر وقتی او دیگر بازی نکند، دیگر در فوتبال چیزی برای تماشا کردن وجود ندارد."

 

1539387


ویری همچنین از نمایش بارسلونا در این دیدار تعریف کرد و گفت:"  نمی دانم آنها چطور مقابل رئال مادرید شکست خوردند اما اگر بازی آنها مقابل یوونتوس را ببینید، با خودتان می گویید که آنها امسال مقابل هیچ تیمی شکست نمی خورند. با شیوه ای که آنها بازی می کنند، این غیرممکن است. هر بازی متفاوت است اما بارسلونایی که من و همه دیدیم، شگفت انگیز است. وقتی یک شماره 10 مثل مسی داشته باشید، شرایط فوق العاده است. حیف شد که هواداران در ورزشگاه نبودند زیرا هواداران باید بازی چنین تیمی را ببینند."

 

 

دیدگاه‌ها