کد خبر : 1716325 | 09 آبان 1399 ساعت 10:00 | 51.1K بازدید | 2 دیدگاه

دِست: مسی را که دیدم زبانم بند آمده بود

جورجینیو دِست مدافع آمریکایی جدید بارسلونا از شگفت‌زدگی خود در زمان اولین دیدارش با لیونل مسی در این تیم گفت و آن را تجربه‌ای استثنایی توصیف کرد.

دِست: مسی را که دیدم زبانم بند آمده بود

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو دِست مدافع ملی‌پوش آمریکایی باشگاه بارسلونا از شگفت‌زدگی خود در زمان اولین دیدارش با لیونل مسی در این باشگاه گفته و اعتراف کرد که همین حالا هم بازی کردن کنار ابرستاره آرژانتینی برایش اتفاقی خاص و شگفت انگیز است.

 

1539612

 

دِست در تابستان امسال از آژاکس به بارسلونا پیوست درحالیکه بایرن مونیخ هم تلاش زیادی برای جذب او کرده بود. دست از هواداران پر و پا قرص بارسلونا و مسی بوده و حالا می تواند در کنار اسطوره اش بازی کند.

 

جورجنیو دست در گفتگو با شبکه سی بی اس آمریکا گفت: " باورنکردنی است. اولنی بار که مسی را دیدم در سالن بدنسازی بود. وقتی وارد شدم و به سمت راست نگاه کردم مسی را دیدم. درحالیکه زبانم بند آمده بود پیش خودم گفتم وای، این لیونل مسی است که کنار من وایساده! "

 

1539614

 

مدافع آمریکایی در ادامه گفت: " بازی کردن کنار مسی، پاس دادن به مسی، توپ گرفتن از مسی و خلاصه بازی کردن کنار بهترین بازیکن دنیا همه اتفاقات خاصی است. بارسا بزرگترین باشگاه دنیا است. بازی در اینجا رویای من بوده و هست. حالا رویای من به واقعیت تبدیل شده".

 

 

دیدگاه‌ها