کد خبر : 1716350 | 09 آبان 1399 ساعت 12:40 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

ورنر به جای جورجینیو پنالتی‌زن اول چلسی می‌شود؟

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید قصد دارد وظیفه پنالتی‌زن اول بودن تیمش را از جورجینیو ستاره ایتالیایی پس بگیرد.

ورنر به جای جورجینیو پنالتی‌زن اول چلسی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی در جریان پیروزی 4-0 این تیم مقابل کراسنودار در لیگ اروپا یک پنالتی از دست داد. این دومین پنالتی پیاپی او بود که برای چلسی از دست می رفت. فرانک لمپارد در پایان بازی گفت احتمالاً وظیفه پنالتی‌زن اول چلسی بودن را از جورجینیو پس بگیرد.

 

1539663

پنالتی‌ای که جورجینیو مقابل کراسنودار از دست داد

 

جورجینیو اولین هشت پنالتی خود برای چلسی را پشت سر هم به گل تبدیل کرده بود ولی او دو پنالتی آخرش را از دست داده است. در نقطه مقابل تیمو ورنر در دیدار مقابل کراسنودار یک پنالتی را به گل تبدیل کرد تا از او به عنوان پنالتی‌زن جدید چلسی یاد شود.

 

لمپارد در پایان بازی گفت: " من نه با پنالتی زدن جورجینیو و نه با پنالتی زدن ورنر مشکل ندارم. البته تنها پنالتی‌زنهای ما این دو نفر نیستند و ما امکانات دیگری هم در تیم داریم. من قبل از بازی با برنلی در این باره تصمیم خواهم گرفت. این مساله مهمی است چون در گذشته برایمان ثابت شد که پیش از ورود به هر بازی باید پنالتی‌زن‌های ما مشخص باشد".

 

1539661

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " ولی من به هر دوی آنها اعتماد دارم. به زودی با جورجینیو و تیمو ورنر صصحبت خواهم کرد و اگر لازم باشد با دیگران هم حرف خواهم زد".

 

 

دیدگاه‌ها