کد خبر : 1716395 | 09 آبان 1399 ساعت 15:30 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

رای منفی باشگاه ها را درک نمی کنم

سولسشر اعتراض دارد؛ 5 تعویض چه ایرادی داشت؟

سرمربی منچستریونایتد معتقد است فصل جاری بیش از هر زمانی استفاده از قانون 5 تعویض ضروری بود.

سولسشر اعتراض دارد؛ 5 تعویض چه ایرادی داشت؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در لیگ برتر وضعیت چندان خوبی ندارد و پس از انجام 5 بازی با کسب 7 امتیاز در رده 15 قرار دارد. شرایط شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اما کاملا متفاوت است. شاگردان اوله گنار سولسشر از دو بازی نخست خود برابر پی اس جی و لایپزیش توانسته اند 6 امتیاز کسب کنند و با زدن 7 گل و دریافت تنها یک گل، عملکردی عالی را از خود نشان دادند.

یونایتد پس از برتری 5 گله بر لایپزیش به بازی با آرسنال در لیگ برتر رسیده است. دیداری که روز یکشنبه در الدترافورد برگزار خواهد شد.

 

 

1536057

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی به عدم اجرایی شدن قانون 5 تعویض در فصل جاری لیگ برتر اعتراض کرد. قانونی که در از سرگیری لیگ برتر پس از وقفه کرونا پیاده شده بود. فصل جاری اما با رای اکثریت باشگاه ها، این قانون برداشته شد در حالی که در دیگر لیگ های اروپایی همچنان اجرا می شود.

سولسشر گفت:« بی تردید موافق قانون 5 تعویض هستم و نمی فهمم و نمی توانم باور کنم که چرا رای ها ضد آن بود. ما باید از بازیکنان مراقبت کنیم و این فصل بیشتر از هر وقت دیگری از آن ها کار می کشیم. تنها راه حل ممکن این است که زمان استراحت بیشتری به ما داده شود. در حال حاضر با کلی مصدوم روبرو هستیم و اخیرا پپ گواردیولا(سرمربی سیتی) هم در این باره صحبت کرد.»

 

سولسشر در مورد آرسنال گفت:« وقتی من بازی می کردم، رقابت ما و آن ها برای قهرمانی در لیگ بود و رقابت بسیار سنگینی داشتیم. می دانستیم که اگر آرسنال را شکست دهیم و 6 امتیاز جلو بیافتیم، قدم بزرگی برای قهرمانی برداشته ایم و برعکس این موضوع نیز صدق می کرد. خاطرات خوب و بد زیادی از این رقابت وجود دارد.»

 

 

1539325

 

 

مربی نروژی در مورد میکل آرتتا سرمربی توپچی ها گفت:« هر مربی ای به زمان نیاز دارد تا بتواند تیمش را با تفکرات خود هماهنگ کند. آرتتا در حال حاضر به همراه آرسنال موفق به کسب جام شده و شما می توانید مشاهده کنید که در حال انجام چه کاری است. آرتتا ایده های خاص خود را دارد و تحت مربی سطح بالایی نیز کار کرده است(گواردیولا). معتقدم آرسنال مربی مورد نیازش را پیدا کرده است.»

 

شانس های قهرمانی:« در 2 فصل اخیر 2 تیم لیورپول و سیتی خود را از بقیه جدا کردند اما این فصل فکر می کنم که خیلی از ما توانایی به چالش کشیدن آن ها را داشته باشیم. قبلا فقط ما و آرسنال بودیم و سپس چلسی اضافه شد و حالا تعداد شانس های قهرمانی بیشتر نیز شده و همین باعث جذاب تر شدن لیگ برار هواداران فوتبال شده است.»

 

دیدگاه‌ها