کد خبر : 1716405 | 09 آبان 1399 ساعت 16:01 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

لالیگا در یک هفته ای که گذشت

فتح ال کلاسیکو توسط رئال و حرکت جالب بارسلونا

فوتبال اسپانیا طی یک هفته گذشته شاهد اتفاقات جالبی بوده است.

فتح ال کلاسیکو توسط رئال و حرکت جالب بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند. اما این تنها اتفاق مهم لالیگا در یک هفته اخیر نبود.

 

رئال مادرید پیروز اولین ال کلاسیکو فصل
اولین ال کلاسیکوی فصل برای هواداران فوتبال در سراسر جهان اصلاً ناامید کننده نبود چرا که رئال مادرید موفق شد در یک بازی بسیار هیجان انگیز بارسلونا را با نتیجه 3-1 شکست دهد. هر دو تیم در ابتدای بازی توسط فدریکو والورده و آنسوفاتی به گل دست یافتند تا مقدمات یک بازی عالی فراهم شود. با این حال ضربه پنالتی سرخیو راموس و بعد از آن گل تمام کننده لوکا مودریچ باعث شد رئال مادرید پیروز شود.

 

 

1539724

 

 

قرار گرفتن رئال‌سوسیداد در صدر جدول
با گذشت هفت هفته از رقابت‌های لالیگا رئال سوسیداد تیمی بوده که تا به اینجا در صدر جدول قرار گرفته است. این تیم بعد از پیروزی 4-1 ابتدای هفته خود مقابل هوئسکا موفق شد بالاتر از غول های این لیگ در رتبه اول قرار گیرد.

 

جشن صد سالگی اوساسونا
این هفته صدمین سالگرد باشگاه اوساسونا بود و این تیم نیز توانست آن را با یک پیروزی دلچسب جشن بگیرد. اوساسونا به لطف پنالتی روبن گارسیا موفق شد اتلتیکو بیلبائو را شکست دهد و به نوعی 100 سالگی خود را جشن بگیرد.

 

تمدید قرارداد سرخیو هررا
سرخیو هررا، دروازه بان اوساسونا عامل اصلی پیروزی این تیم در بازی ابتدای هفته مقابل اتلتیکو بیلبائو بود و توانست نمایش خیره کننده ای از خود ارائه دهد. او مدتی است که در فرمی عالی به سر می برد و قرارداد خود را حالا تا سال 2023 با اوساسونا تمدید کرده است.

 

اعلام چهار تمدید قرارداد همزمان توسط بارسلونا
تنها یک ساعت بعد از پیروزی بارسلونا مقابل فرانس واروش، این باشگاه به شکل رسمی اعلام کرد که قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کرده است. جرارد پیکه تا 2024، مارک آندره تراشتگن تا 2025، فرانکی دی یونگ و کلمنت لنگلت نیز تا 2026.

 

 

1539723

 

 

بازگشت ادن هازارد
ادن هازارد ستاره بلژیکی نتوانسته بود در این فصل به دلیل مصدومیت برای رئال مادرید به میدان برود. با این حال او به بازگشت نزدیک شد و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن‌گلادباخ چند دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد. او می‌تواند اولین حضور خود در رقابت‌های فصل جدید لالیگا را روز شنبه مقابل هوئسکا تجربه کند.

 

 

1539725

 

 

رکورد جدید برای اتلتیکو مادرید
پیروزی 2-0 اتلتیکو مادرید در مسابقه روز شنبه مقابل رئال بتیس به این معنا بود که آن ها حالا 21 مسابقه بدون شکست در لالیگا را پشت سر گذاشته اند که در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می‌شود. آنها در این مدت 12 پیروزی و 9 تساوس به دست آورده اند و در این فصل لالیگا نیز هیچ شکستی را نچشیده اند.

 

 

1539722

 

 

شروع بسیار خوب الچه
اگرچه آنها آخرین تیم راه یافته به رقابت‌های لالیگا از طریق مسابقات پلی آف بودند اما در این فصل از بازی‌ها نمایش های خوبی از خود ارائه داده اند. تیم تازه صعود کرده به لالیگا از 5 مسابقه موفق به کسب 10 امتیاز شده که در نوع خود آمار بسیار خوبی به نظر می رسد.

 

44 افسانه لالیگا در تیم رویایی فرانس فوتبال
110 نامزد برتر توسط نشریه فرانس فوتبال انتخاب شده اند که 11 بازیکن از بین آنها نهایتا برگزیده شود. نکته جالب این که از این تعداد نامزد لالیگا توانسته 44 نماینده را به خود اختصاص دهد.

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3


 

دیدگاه‌ها