کد خبر : 1716418 | 09 آبان 1399 ساعت 16:57 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند، آقای گل بازی های دوستانه استقلال(عکس)

آرش رضاوند این روزها یکی از آماده ترین ستاره استقلال محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی حدود یکماه قبل از آنکه جدایی اش از استقلال قطعی شود، در مصاحبه‌ای با خبرنگار ما گفته بود که آرش رضاوند بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی اش در ترکیب استقلال است.

 

 

1539738

 


حالا رضاوند که فوتبالیستی بدون حاشیه است و بیشتر روی مسائل فنی تمرکز دارد، در بازی های دوستانه آبی ها نیز عملکردی فوق العاده داشته و توانسته جواب اعتماد کادرفنی بدهد. هافبک وسط استقلال که پارسال نیز یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم بود، برای لیگ بیستم انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر توانایی هایش را نشان بدهد و حالا در بازی های دوستانه اخیر به خوبی خودش را ثابت کرده است.

 


استقلال در تمرینات پیش فصل 4 بازی دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان، هوادار تهران، شهرداری آستارا و چوکای تالش برگزار کرده که 3 تای آنها را برده است. از این رو در هر 3 پیروزی مقابل نفت ، هوادار و چوکا رد پای رضاوند دیده می‌شود. این هافبک توانمند در 3 مسابقه مذکور برای استقلال گل زد تا بهترین گلزن آبی ها در بازی های دوستانه محسوب بشود.

 

 

1539739

 


بی تردید با روند صعودی ای که رضاوند در پیش گرفته واعتمادی که کادرفنی استقلال به او کرده، این بازیکن یکی از ستاره‌های آبی ها در لیگ برتر پیش رو خواهد بود. جایی که در غیاب کریمی هواداران هم امید زیادی به درخشش او دارند.

 

 

دیدگاه‌ها