کد خبر : 1716470 | 09 آبان 1399 ساعت 22:41 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض نرم ستاره جدید یونایتد به سولسشر!

دنی فن دبیک، هافبک هلندی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد بیشتر در ترکیب تیمش قرار گیرد.

اعتراض نرم ستاره جدید یونایتد به سولسشر!


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب دنی فن دبیک در سال های اخیر در ترکیب آزاکس باعث شد او مورد توجه تیم های بزرگی از جمله رئال مادرید قرار گیرد، اما در نهایت منچستریونایتد بود که در تابستان این هافبک هلندی را جذب کرد. البته شروع دنی فن دبیک در اولدترافورد چندان خوب نبوده و او اغلب نیمکت نشین بوده است. دنی فن دبیک در جریان پیروزی 0-5 چهارشنبه مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی یونایتد شروع قرار گرفته و حالا به دنبال فرصت های بیشتر برای ادامه این روند پیشرفت است.

 

1532099

 

دنی فن دبیک گفت: "بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند. تمرین نیز خوب است، اما حضور در بازی های یونایتد مهم تر است، به همین دلیل است که شما فوتبال بازی می کنید. من فکر می کنم حضور در ترکیب به معنای این است که ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم و من مطمئن هستم که اگر تمرکز خود را حفظ کنیم پیروز خواهیم شد.

 

آرسنال نشان داده که واقعا بازیکنان خوبی دارند و من معتقدم برای این دیدار که باید تمرکز داشته باشیم. ما در لیگ قهرمانان پیروز شدیم، همه خوشحال هستند و این برای افزایش اعتماد به نفس تیم خوب است، اما حالا باید به این روند ادامه دهیم. بازی های بزرگ زیادی پیش رو داریم، ما باید متمرکز باقی بمانیم و اینگونه من مطمئن هستم که پیروزی های زیباتری کسب خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها