کد خبر : 1716568 | 10 آبان 1399 ساعت 13:57 | 67.5K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی جدید پیکان انتخاب شد

پس از جدایی عبدالله ویسی، مدیران این تیم بر روی انتخاب سرمربی بعدی این تیم به اتفاق نظر رسیده اند.

سرمربی جدید پیکان انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اتفاقاتی زیادی در باشگاه پیکان رخ داد و عبدالله ویسی سرمربی این تیم از شرایط حاکم بر این باشگاه گلایه کرده بود و خواهان تغییر شرایط شد ولی خواسته‌های او مورد توجه مسئولان باشگاه قرار نگرفت، تا این سرمربی در تمرینات تیمش حضور پیدا نکند.


پس از این اتفاقات، باشگاه پیکان نیز به صورت رسمی از جدایی عبدالله ویسی خبر داد و اعلام کرد که تمرینات این تیم تا زمان اعلام سرمربی جدید این تیم، زیر نظر کمیته فنی باشگاه که افرادی نظیر سیامک رحیم پور و علی اصغر مدیرروستا برگزار خواهد شد.


اما اکنون از جمع خودروسازان خبر می رسد که سرمربی پیکانی ها انتخاب شده و به زودی از او رونمایی خواهد شد. البته در مورد نام این سرمربی هیچ خبری از باشگاه پیکان به بیرون درز نکرده است اما گفته می شود این فرد یکی از سرمربیان کارنامه دار لیگ برتر خواهد بود.


عبدالله ویسی که در 15 بهمن سال گذشته هدایت پیکان را برعهده گرفت، در طی 12 دیداری که سرمربی این تیم بود، موفق به کسب 3 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست شد تا با کسب 16 امتیاز موفق به حفظ پیکان در لیگ برتر شود. این در حالی است که پیکان در 18 بازی قبل از حضور ویسی، تنها 13 امتیاز کسب کرده بود.

دیدگاه‌ها