کد خبر : 1716589 | 10 آبان 1399 ساعت 16:10 | 54.7K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست جنجالی 19 سال پیش زیزو

زیدان به فلورنتینو پرز: بگذار از رئال جدا شوم

زین الدین زیدان ممکن بود تنها چند ماه پس از پیوستنش به رئال مادرید این تیم را ترک کند.

زیدان به فلورنتینو پرز: بگذار از رئال جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، هفته گذشته رئال مادرید با حاشیه بزرگی دست به گریبان شد. لو رفتن مکالمه کریم بنزما و فرلاند مندی بین دو نیمه بازی با گلادباخ که در آن کریم به مندی می گفت به وینیسیوس پاس ندهد چون او علیه تیم کار می کند، بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی جهان داشت.

 

 

1539167

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با اوئسکا بهترین واکنش ممکن را به این موضوع نشان داد :«  مهمتر از هر چیزی این بود که دو بازیکن در این باره حرف زدند و همه چیز شفاف سازی شد. درون زمین خیلی حرف ها زده می شود و باید همان جا باقی بمانند. ما یک تیم هستیم و انرژی مان را باید روی چیزهای دیگر بگذاریم.

چنین مسائلی خیلی هم بد نیستند چون نشان می دهند ما زنده و سرپائیم. دو بازیکن حرف زدند و قضیه دیگر تمام شده است. فکر نمی کنم وجهه کریم خراب شده باشد چون در زمین از این اتفاقات همیشه رخ می دهد. در این دوران دوربین ها همه جا هستند و این حواشی هم بازتاب پیدا می کند. اتفاقات شبیه به بنزما و وینیسیوس اصلا جدید نیستند.»

 

 

1539950

 

 

همانطور که زیدان گفت، این اتفاق جدیدی در فوتبال نیست و خود او 19 سال پیش شرایطی مشابه را تجربه کرده بود. تنها چند ماه از انتقال گران قیمت و بزرگ زیزو به رئال گذشته بود که ستاره فرانسوی به دفتر فلورنتینو پرز(رئیس رئال) رفت و به او گفت که قصد جدایی دارد.

دلیل این درخواست، اختلاف زیدان با فیگو بود چرا که ستاره پرتغالی در بازی ها به زیدان پاس نمی داد. زیدان شاکی از این اتفاق، قصد ترک رئال در انتقالات زمستانی را داشت ولی پرز به موقع عمل کرد و ابتدا از فیگو خواست تا به دفترش بیاید. او به فیگو گفت که اگر اختلافی با زیدان دارد، به کناری بگذارد و حداقل در زمین مسابقه باهم صلح کنند. پرز سپس این دو بازیکن را باهم روبرو کرد تا اختلافات را کنار بگذارند. در بازی بعدی فیگو همکاری اش با زیدان در زمین را شروع کرد که نتیجه اش فتح نهمین لیگ قهرمانان رئال در سال 2002 بود.

 

 

1539951

دیدگاه‌ها