کد خبر : 1716613 | 10 آبان 1399 ساعت 17:53 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

شفلید 0 - 1 سیتی؛ پیروزی اقتصادی تیم گواردیولا

منچسترسیتی موفق شد با تک گل کایل واکر شفلیدیونایتد را مغلوب کند.

شفلید 0 - 1 سیتی؛ پیروزی اقتصادی تیم گواردیولا


به گزارش "ورزش سه"، سیتی در روزی که نمایش درخشانی ارائه داده و بارها روی دروازه شفلید صاحب موقعیت گلزنی شد، فقط یک بار دروازه حریف را باز کرد تا با کسب این سه امتیاز، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود روی ارسال ژانو کانسلو صاحب فرصت گلزنی شد، اما رامسدال عکس العمل خوبی در مقابل ضربه سر فران تورس نشان داد.

 

در دقیقه 13 و روی ارسال کرنر از سوی کوین دی بروین که سیتی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه پای چپ آیمریک لاپورت با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 21 رودری خودش از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه شفلید امتحان کرد، اما این بار نیز رامسدال عکس العمل خوبی از خود نشان داد.

 

اما در دقیقه 28 حملات سیتی جواب داده و بالاخره این تیم به گل اول دست یافت. ارسال زمینی و عرضی کوین دی بروین در پشت محوطه به کایل واکر رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 

1539967

 

1539969

 

در اواخر نیمه اول دی بروین با تیزهوشی ضربه ایستگاهی خود را از زیر دیوار عبور داد، اما دروازه بان شفلید موفق به مهار این موقعیت شد و در نهایت سیتیزن ها با همان برتری 0-1 راهی رختکن شدند.

 

در همان ابتدای نیمه دوم بود که فران تورس با یک ضربه فنی قصد داشت دروازه شفلید را باز کند، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 58 منچسترسیتی صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او با مهار رامسدال همراه شد.

 

در دقیقه 70 شفلید تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. برگ با حرکتی تماشایی فرصت خوبی برای لوندستارم ایجاد کرد، اما ضربه خطرناک این بازیکن از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 84 و روی پاس ریاض محرز در گوشه زمین بود که برناردو سیلوا می توانست کار شفلید را تمام کند، اما ضربه او در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت منچسترسیتی با برتری 0-1 از سد شفلید گذشت.

دیدگاه‌ها