کد خبر : 1716619 | 10 آبان 1399 ساعت 18:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن سخت دنبال یک جانشین برای جداشده‌ها!

جدایی حمید بوحمدان چیزی بود که با رضایت رحمان رضایی همراه نشد و حالا او کار سختی برای جذب جانشین او دارد.

ذوب‌آهن سخت دنبال یک جانشین برای جداشده‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، قانون منع جذب بازیکنان خارجی سبب شده تا تمام امیدواری و نگاه مربیان و مدیران باشگاه ها برای بستن تیمی قدرتمند به بازیکنان داخلی باشد و وقتی تیمی دیر اقدام به کامل کردن نفرات خود می‌کند، در برخی پست‌ها با مشکل عدم وجود بازیکن با کیفیت روبرو می‌شود.


این مشکلی است که این روزها کادر فنی و مدیران باشگاه ذو‌ب‌آهن به شدت آن را احساس می‌کنند؛ آنها که دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و حمید بوحمدان را تنها در پست هافبک تدافعی از دست داده اند و به عنوان بازیکنان کلیدی به تیم های دیگر وارد شده اند، حالا کار سختی برای پیدا کردن یک جانشین مناسب در این پست دارند.


تنها بازیکن مورد اعتماد در جمع سبزپوشان اصفهانی در این پست قاسم حدادی فر بازیکن کارکشته این تیم است که به دلیل فشردگی بالای بازی‌ها شاید باز کردن حساب صد در صدی روی او به دلیل بالا بودن میانگین سنی کار درستی نباشد.


از ربیع خواه و چند بازیکن دیگر طی روزهای اخیر به عنوان گزینه های مدنظر کادر فنی ذوب آهن نام برده می‌شود ولی  باید دید این تیم که بازیکنان بسیار مهمی را در پنجره تابستانی لیگ بیستم از دست داده، چطور خود را آماده فصل پیش رو خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها