کد خبر : 1716636 | 10 آبان 1399 ساعت 18:55 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوره من تمام شده است؛

حرف آخر پپ گواردیولا در مورد بازگشت به بارسلونا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد دیگر هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهد گرفت.

حرف آخر پپ گواردیولا در مورد بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که نشان می دهد گواردیولا در صورت ترک منچسترسیتی در تابستان سال آینده، ممکن است به کاتالونیا بازگشته و هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد. ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا در انتخابات بعدی، مشتاق همکاری دوباره گواردیولای 49 ساله و لیونل مسی است، اما سرمربی سیتی مدعی شد دیگر به عنوان سرمربی به بارسلونا باز نمی گردد.

 

1539132

 

پپ گواردیولا گفت: "دوره من به عنوان سرمربی در باشگاه بارسلونا به پایان رسیده است. من فکر می کنم در طول زندگی تنها یک بار باید برخی کارها را انجام دهید. افرادی فوق العاده مانند رونالد کومان وجود دارند که می توانند در این باشگاه مسئولیت فنی را بر عهده بگیرند، اما دوران من تمام شده است. من در آینده به شهرم بازمی گردم تا باشگاه خود را دیده و بازی های بارسا را تماشا کنم، اما کار من در بارسلونا تمام شده است.

 

من اینجا فوق العاده خوشحالم. من از حضور در منچسترسیتی رضایت داشته و امیدوارم که بتوانم در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم تا بیشتر بمانم.

 

قانون پنج تعویض؟ در همه لیگ ها از جمله آلمان و اسپانیا اجازه پنج تعویض برای محافظت از بازیکنان و نه برای محافظت از یک تیم خاص پیاده می شود. امیدوارم در انگلیس نیز تجدید نظر صورت گرفته و آنچه را که بقیه جهان انجام می دهند اینجا نیز صورت گیرد، زیرا ما باید خود را با شرایط ویروس کرونا و سایر موارد تطبیق دهیم. بازیکنان در لیگ برتر این فصل 47 درصد آسیب دیدگی عضلانی بیشتری نسبت به فصل قبل دارند و این به دلیل عدم آمادگی و  میزان فراوان بازی ها است."

دیدگاه‌ها