کد خبر : 1716672 | 10 آبان 1399 ساعت 21:00 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: انتظار زیادی از حکیم زیاش دارم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش مقابل برنلی رضایت دارد.

فرانک لمپارد: انتظار زیادی از حکیم زیاش دارم

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن بعد از برتری پرگل هفته قبل در لیگ قهرمانان مقابل کراسنودار، امروز عملکرد درخشانی در خانه برنلی ارائه داده و موفق شدند با سه گل این تیم را مغلوب کنند. فرانک لمپارد در پایان بازی شرایط را مثبت توصیف کرده و به تمجید از خریدهای جدید تیمش یعنی بن چیلول و حکیم زیاش پرداخت.

 

1539193

 

فرانک لمپارد گفت: "فکر می کنم این یک عملکرد کامل و درخشان بود، می خواستم ببینم که چگونه هنگام مالکیت توپ پیشرفت کرده ایم و  احساس می کنم یک گام خوب رو به جلو برداشتیم. ما اخیرا چند نمایش فوق العاده داشتیم و کار در حال پیش رفتن است. امروز موفق به ثبت کلین شیت هم شدیم و روز مثبتی را در کل سپری کردیم. بازی کردن در خانه برنلی همیشه دشوار است، اما ما از همان دقایق از منظر تحرک در میدان و ارسال پاس های صحیح بسیار خوب ظاهر شدیم.

 

بن چیلول امروز تاثیر بزرگی در بازی چلسی گذاشت و او در کنار ریسه به طور کامل بهبود یافته اند. چیلول بخش زیادی از زمین را در بازی امروز پوشش می داد و در ادامه شرایط برای او بهتر هم خواهد شد. من انتظار زیادی از حکیم زیاش دارم، زیرا او قدرت پاس بالایی داشته و در جریان بازی از خود شخصیت فوق العاده ای نشان می دهد. سبک بازی حکیم زیاش به چلسی کمک زیادی می کند.

 

شرایط کریستن پولیسیچ؟ او کمی احساس درد در ناحیه همسترینگ داشت. پولیسیچ ناامید شده، اما باید مورد آزمایش قرار گیرد تا ببینیم شرایط این بازیکن چگونه است."

دیدگاه‌ها