کد خبر : 1716691 | 10 آبان 1399 ساعت 22:56 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول۲-۱ وستهام؛ صعود به صدر با تعویض طلایی

لیورپول موفق شد با نتیجه 2-1 وستهام را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

لیورپول۲-۱ وستهام؛ صعود به صدر با تعویض طلایی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب از سری مسابقات هفته هفتم این بازی ها در آنفیلد میزبان وستهام بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 2-1 به سود شاگردان یورگن کلوپ پایان یافت.

 

اگرچه لیورپول کار را بهتر آغاز کرد و بازی را در اختیار داشت اما این وستهام بود که توانست گلزنی کند. دفع اشتباه جو گومز توپ را در اختیار پابلو فرنالز قرار داد و او نیز با یک ضربه دقیق دروازه آلیسون بکر را باز کرد.

 

 

1540110

 

 

در دقیقه 25 بازی لیورپول می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. بعد از یک کش و قوس توپ در پشت محوطه جریمه به جردن هندرسون رسید اما ضربه کاپیتان قرمزها با فاصله ای اندک از کنار دروازه عبور کرد.

 

در در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد لیورپول به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای مدافع وستهام روی محمد صلاح باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود این ستاره مصری پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

 

1540107

 

 

مطابق انتظار در نیمه دوم مسابقه لیورپول توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشت اما تا دقیقه 77 نتوانست حمله مهمی را روی دروازه وستهام ترتیب دهد.

 

با این حال در دقیقه 77 حرکت خوب دیگو ژوتا و ارسال توپ توسط او برای سادیو مانه با ضربه ستاره سنگالی همراه بود. با این حال دروازه بان وستهام ضربه اول را مهار کرد اما توپ جلوی پای دیگو ژوتا قرار گرفت و او نیز دروازه خالی حریف را باز کرد. با این وجود صحنه گل در اتاق VAR مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که پیش از ضربه ژوتا، سادیو مانه روی فابیانسکی مرتکب خطا شده بود و به همین خاطر گل مردود اعلام شد.

 

چند دقیقه بعد این بار دیگو ژوتا توانست به درستی دروازه وستهام را باز کند. این مهاجم پرتغالی روی پاس فوق العاده ژردان شقیری با دروازه حریف تک به تک شد و با ضربه ای مهارنشدنی کار را 2-1 کرد.

 

 

1540105

 

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و نهایتاً لیورپول به سختی و با همان نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا موقتاً راهی صدر جدول شود.

دیدگاه‌ها