کد خبر : 1716695 | 10 آبان 1399 ساعت 23:31 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لطفا حرف در دهان من نگذارید

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید در ضربات آخر خیلی بهتر از اینها عمل کند.

کونته: لطفا حرف در دهان من نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز از سری مسابقات هفته ششم سری آ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان پارما بود و در حالی که ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود نهایتاً کار را به تساوی 2-2 کشاند تا به زحمت یک امتیاز کسب کرده باشد.

 

1540100

 

 

آنتونیو کونته در پایان بازی گفت: " این اولین مسابقه ای نبود که ما بر بازی کاملاً مسلط باشیم اما نهایتاً نتیجه دلخواه را کسب نکنیم. اگر در فوتبال گل نزنید طبیعتا پیروز هم نخواهید شد. ما بازهم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که اصلا خوب نیست. برعکس پار ما این کار را به خوبی انجام داد چرا که آنها با دو موقعیت به دو گل دست یافتند.

 

ما باید از فرصت‌های خود بیشترین استفاده را داشته باشیم چرا که در غیر اینصورت بهای آن را اینگونه پرداخت خواهیم کرد. ما فرصت های زیادی را ایجاد کردیم اما مسئله مهم ضربات نهایی بود. "

 

 

1540120

 

 

کونته در واکنش به سوالی مبنی بر ضعف بازیکنانش با توجه به صحبت هایی که مطرح کرده نیز گفت: " لطفاً آن چیزی که من می گویم را تغییر ندهید. من فقط گفتم که ما باید در ضربات آخر مصمم تر عمل کنیم. من هرگز در مورد فرد خاصی صحبت نکردم پس حرف در دهان من نگذارید."

دیدگاه‌ها