کد خبر : 1716708 | 11 آبان 1399 ساعت 00:45 | 32.9K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: فیلیپس مسی نیست اما چه اهمیتی دارد؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 2-1 مقابل وستهام، نات فیلیپس، مدافع جوان تیمش را مورد تحسین قرار داد.

کلوپ: فیلیپس مسی نیست اما چه اهمیتی دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به بحران مصدومیت مدافعان میانی لیورپول و غیبت ویرژیل فن‌دایک، فابینیو و جوئل ماتیپ، کلوپ در دیدار امروز از فیلیپس 23 ساله در کنار جو گومز در ترکیب اصلی استفاده کرد.

در این دیدار ابتدا این وستهام بود که با گل پابلو فورنالس پیش افتاد اما در ادامه قرمزها توانستند توسط محمد صلاح و دیوگو ژوتا، دو بار به گل برسند و سه امتیاز این  دیدار را از آن خود کنند.

فیلیپس فصل گذشته به طور قرضی در بوندس  لیگای 2 برای اشتوتگارت بازی کرد و کلوپ از اینکه این مدافع جوان در این شرایط حساس به کمک تیمش آمده، خوشحال است.

او در پایان بازی در گفتگو با برنامه Match of the day گفت:" او بچه فوق العاده ای است؛ بچه باهوشی است. همه ویژگی های لازم را دارد. او مسی نیست اما چه اهمیتی دارد؟ (خنده) روی توپ های هوایی او یک هیولاست! او شگفت انگیز بود.

 

1540153

 

برای اولین بازی، فکر می کنم همه می توانند تصور کنند که او بعد از یک انتظار طولانی، چقدرعصبی بوده است. این یک داستان دیوانه کننده است. سه سال قبل او داشت به آمریکا می رفت تا در دانشگاه درس بخواند.

12 تیم از چمپیونشیپ به دنبال او بودند و من تقریبا مطمئن بودم که او می رود و مشکلی با این قضیه نداشتم- اما به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و این فوق العاده است! امشب او در ترکیب قرار گرفت و کمک زیادی به تیم کرد."

کلوپ همچنین از اینکه ژوتا توانست در 20 دقیقه ای که در زمین بود، گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند، ابراز خشنودی کرد:" ما برای خریدن او واقعا جنگیدیم. ما نیازی نداشتیم که او را متقاعد کنیم اما باید برای آن می جنگیدیم.

 

1540154

 

او یک استعداد استثنایی است. او از سرعت بالا، قدرت بدنی و تکنیک برخوردار است؛ او دو پاست. او خیلی بهتر از چیزی است که من فکر می کردم و این فوق العاده است.

ما فوتبال خوبی بازی کردیم. 500 موقعیت نداشتیم اما همین تعداد کافی بود. نمی خواهم تیم در این مقطع درخشان باشد چون ممکن نیست. می خواهم تیم تلاشش را بکند و این کار را انجام دادیم و من خیلی خیلی خوشحالم."

دیدگاه‌ها