کد خبر : 1716727 | 11 آبان 1399 ساعت 10:00 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: امباپه مصدوم نیست، نگران نباشید

با وجود تعویض زودهنگام کیلیان امباپه در جریان دیدار دیروز PSG سرمربی این تیم می گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جدی نیست.

توخل: امباپه مصدوم نیست، نگران نباشید

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 3-0 پاری سن ژرمن مقابل نانت که با گلزنی امباپه از روی نقطه پنالتی همراه بود احساس ناراحتی و تعویض او باعث شد شایعات زیادی درباره مصدومیتش مطرح شود. PSG که نیمار را به خاطر مصدومیت از دست داده در صورت از دست دادن امباپه ضربه سنگینی خواهد خورد ولی توماس توخل در پایان بازی گفت مصدومیت امباپه جدی نیست و او به دلیل احتیاط از بازی بیرون کشیده شده است.

 

1540203

 

امباپه در بازی دیشب درخشان ظاهر شد و هم پاس گل اول تیمش را به آندر هررا داد و هم از روی نقطه پنالتی گل دوم PSG را به ثمر رساند. اما در حالیکه 16دقیقه مانده به پایان بازی امباپه در حال تعویض بود تا جای خودش را به باندیوگو فادیگا بدهد دستش را روی پایش گذاشته بود و به نظر می رسید درد می کشد.

 

توماس توخل در پایان بازی سعی کرد خیال هواداران PSG را راحت کند و درباره امباپه گفت: " امباپه به نظر من مصدوم نیست بلکه مشکلش خستگی است. همین در مورد مویس کین هم صادق است. امباپه در این بازی ضربه های زیادی خورده بود که دردناک بودند البته او می خواست ادامه بدهد ولی من مخالفت کردم. حالا وقت آن که تیمی بخواهد ریسک کند نیست. واقعاً امیدوارم بازیکن مصدوم جدیدی نداشته باشیم".

 

1540205

 

توخل در آستانه بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان، درباره دیگر بازیکنان مصدومش گفت: " امیدوارم لئوناردو پاردس بتواند تمرین را از روز دوشنبه شروع کند ولی درباره مائورو ایکاردی مطمئن نیستم".

 

 

دیدگاه‌ها