کد خبر : 1716729 | 11 آبان 1399 ساعت 10:20 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی وستهام: از پنالتی‌ای که به صلاح دادند متعجبم

دیوید مویس سرمربی وستهام می‌گوید صحنه منجر به اعلام خطا روی محمد صلاح در محوطه جریمه تیمش را پنالتی نمی‌داند و از تصمیم داور شگفت‌زده است.

سرمربی وستهام: از پنالتی‌ای که به صلاح دادند متعجبم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل وستهام در نیمه اول یک پنالتی جنجالی بر روی محمد صلاح اعلام شد که توسط خودش به گل تبدیل شد. دیوید مویس سرمربی وستهام از داوری مسابقه به دلیل این پنالتی عصبانی بود و گفت از تصمیم تیم داوری شگفت زده است.

 

درحالیکه وستهام با گل پابلو فورنالز در دقیقه 10 از لیورپول پیش افتاده بود چند دقیقه پیش از پایان نیمه اول آرتور ماسواکو در محوطه جریمه با صلاح درگیر شد و داور به سود لیورپول اعلام پنالتی کرد. پنالتی ای که توسط صلاح به گل تبدیل شد.

 

1540208

 

این پنالتی جنجالی بود و دیوید مویس سرمربی وستهام در پایان بازی گفت این صحنه را پنالتی نمی داند و از تصمیم داوری شگفت زده است. مویس گفت: " از پنالتی‌ای که در نیمه اول به لیورپول داده شد هنوز هم شگفت زده هستم. از خودمان هم عصبانی هستم و باورم نمی شود اجازه داده باشیم حریف اینطور صاحب پنالتی شود".

 

1540206

 

سرمربی وستهام در ادامه گفت: " در این بازی دقت کافی را نداشتیم و چند فرصت خیلی خوب را برای زدن گل دوم از دست دادیم. نمی خواهم بگویم امروز بدشانس بودیم ولی از اینکه وقتی 1-0 جلو بودیم یک پنالتی در اختیار حریف گذاشته شد واقعاً عصبانی هستم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها