کد خبر : 1716769 | 11 آبان 1399 ساعت 13:10 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سابق لیورپول

این طور پنالتی گرفتن شگرد محمد صلاح است

گرم سونس ستاره سابق لیورپول مدعی شد محمد صلاح در دیدار دیروز مقابل وستهام برای گرفتن پنالتی از داور شیرجه زده و پنالتی لیورپول صحیح نبوده است.

این طور پنالتی گرفتن شگرد محمد صلاح است

به گزارش "ورزش سه"، گرم سونس ستاره سابق لیورپول محمد صلاح را متهم کرد که دیروز در جریان بازی مقابل وستهام در صحنه منجر به اعلام پنالتی برای لیورپولی ها شیرجه زده و داور را متقاعد کرده که بر روی او خطا انجام شده است.

 

محمد صلاح در نیمه اول مسابقه در محوطه جریمه حریف متوقف شد و داور حکم به ضربه پنالتی داد. خود صلاح این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا لیورپول که از وستهام عقب افتاده بود نتیجه را 1-1 مساوی کند.

 

1540251

 

این پنالتی جنجالی شد و وستهامی ها اعتراض زیادی علیه آن داشتند. دیوید مویس سرمربی وستهام در پایان بازی گفت از اعلام شدن این پنالتی شگفت زده است.

 

گرم سونس در گفتگو با شبکه اسکای گفت: " داوری که در لیگ برتر قضاوت می‌کند باید این را بداند. من خودم بارها و بارها دیده ام که صلاح همین کار را تکرار کرده. این نوع زمین افتادن اصلاً طبیعی نیست. نگاه کنید، بازیکن حریف اصلاً با پا به او ضربه نمی‌زند. ساق پای بازیکن وستهام به پای او تماس برقرار می‌کند. البته بازیکن وستهام بی احتیاطی می‌کند و این فرصت را به صلاح می‌دهد که خودش را زمین بیندازد. به نظر من تصمیم سخت گیرانه ای بود که این صحنه پنالتی اعلام شود با اینکه من خودم هوادار لیورپول هستم".

 

1540249

 

 

دیدگاه‌ها