کد خبر : 1716815 | 11 آبان 1399 ساعت 16:56 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات اختصاصی زکی پور در زمین استقلال

مدافع جدا شده استقلال به صورت اختصاصی در زمین تمرین تیم سابقش در حال انجام تمرین است.

تمرینات اختصاصی زکی پور در زمین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات پیش آمده در دیدار دوستانه استقلال در مقابل چوکا تالش و جر و بحث پیش آمده میان محمود فکری با مدافع چپ این تیم یعنی میلاد زکی پور، سرمربی آبی ها تصمیم گرفت تا این بازیکن را از لیست تیمش کنار بگذارد و باشگاه استقلال نیز این را به صورت رسمی اعلام کرد.


پس از جذب محمد نادری و متین کریم زاده و همچنین موفقیت مدیران استقلال در حفظ هرویه میلیچ، ترافیک شدیدی در سمت چپ خط دفاعی استقلال ایجاد شد و از همین رو شائبه هایی مبنی بر جدایی زکی پور در رسانه ها مطرح شد که پس از بروز اتفاقات در دیدار با چوکا، باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، به صورت رسمی زکی پور را از تیمش کنار گذاشت تا این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدیدش باشد.


پس از غیبت این مدافع جوان در تمرینات استقلال که در 4 سال گذشته در سمت چپ آبی ها مشغول بازی بود، زکی پور برای حفظ شرایط بدنی خود و دور نشدن از آمادگی آن هم در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر، تصمیم گرفت تا به صورت اختصاصی تمریناتش را از سر بگیرد.


از همین رو، زکی پور با حضور در زمین تمرین اختصاصی استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب، به همراه حسن تفتیان مربی اختصاصی خود به انجام تمرینات آماده سازی مشغول شد تا بتواند شرایط و آمادگی اش را حفظ کند و در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر، پرقدرت ظاهر شود.


در حالیکه مدت زیادی تا شروع بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر باقی نمانده، زکی پور هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و باید منتظر ماند و دید این مدافع چپ پس از جدایی از استقلال، راهی کدام تیم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها