کد خبر : 1716823 | 11 آبان 1399 ساعت 17:26 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه قدرت نمایی چونبوک؛ لیگ کره تنها یک قهرمان دارد

چونبوک موتورز در پی پیروزی 2-0 مقابل اف سی دائگو در روز یکشنبه موفق به کسب هشتمین عنوان قهرمانی کی لیگ شد.

به گزارش "ورزش سه"، چو گئو سونگ با دبل خود در این دیدار چهارمین عنوان متوالی قهرمانی را برای چونبوک قطعی کرده و لی دونگ گوک، مهاجم باسابقه کره ای دوران حرفه ای خود را با این نتیجه درخشان به اتمام رساند. این مهاجم باتجربه بهترین گلزن تاریخ کی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا است، هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل بازنشسته خواهد شد.

 

1540318

 

حالا چونبوک موتورز با کسب هشتمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ این رقابت ها بالاتر از سئونگنام قرار گرفته است. فصل برای اولسان هیوندای تلخ تمام شد، زیرا آنها علی رغم پیروزی 3-0 مقابل گوانگجو در دیدار نهایی این فصل، بار دیگر در رده دوم قرار گرفتند.

 

چو گئو سونگ مرد اول تیمش در این دیدار بود و با گلزنی در دقایق 27 و 40 قهرمانی چونبوک را قطعی ساخت. این در حالیست که چونبوک موتورز با یک تساوی در هفته پایانی نیز قهرمانی خود را قطعی می ساخت.

 

در نهایت جدول پایانی موید آن است که چونبوک و اولسان هر دو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده راه یافته اند و پوهانگ استیلرز رده سومی نیز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان قاره آسیا بازی خواهد کرد.

 

در همین حال، بوسان ایپارک پس از قرار گرفتن در رتبه آخر جدول 12 تیمی کی لیگ به دسته پایین تر سقوط کرد و جه جو یونایتد پس از شکست 3-2 سئول در روز یکشنبه مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد.

 

1540317

دیدگاه‌ها