کد خبر : 1716879 | 11 آبان 1399 ساعت 23:14 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت جهانبخش به ۴ بازی رسید

آسیب دیدگی ستاره ایرانی برایتون برطرف نشد تا او دیدار مقابل تاتنهام را از دست بدهد.

مصدومیت جهانبخش به ۴ بازی رسید

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از آنکه در سه مسابقه لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی، نیوکسل و منچستر یونایتد حضور تعویضی داشت و در سه دیدار جام اتحادیه نیز از ابتدا به میدان رفت، با بدشانسی بدموقعی در دوران آمادگی خود مواجه شد تا از ترکیب تیم برایتون فاصله بگیرد.

 

وینگر ایرانی برایتون در تمرینات این تیم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران مواجه شد و در سه مسابقه گذشته لیگ جزیره مقابل اورتون، کریستال پالاس و وست‌برومویچ نتوانست به دلیل آسیب دیدگی بازی کند.

 

 

 

1540417

جهانبخش در سه بازی لیگ جزیره و سه مسابقه جام اتحادیه ۲ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده بود، اما مصدومیت او اجازه نداد گراهام پاتر،سرمربی برایتون در دیدار با تاتنهام از ستاره ایرانی‌اش بهره ببرد.

 

 

جهانبخش که گفته می‌شد احتمال دارد با رفع مصدومیت این هفته به لیست برایتون مقابل تاتنهام برگردد و حداقل حضور تعویضی داشته باشد، به دلیل عدم رفع آسیب دیدگی در فهرست بازی امشب تیمش حضور ندارد.

 

تیم فوتبال برایتون از ساعت ۲۲:۴۵ امشب در رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رده نهمی رفته که جهانبخش برای چهارمین بازی پیاپی در لیست تیمش دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها