کد خبر : 1716909 | 12 آبان 1399 ساعت 09:25 | 44.5K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه مورینیو به رئال مادرید بعد از گلزنی گرت بیل

ژوزه مورینیو از گلزنی گرت بیل برای تاتنهام به عنوان فرصتی برای طعنه زدن به تیم سابق او رئال مادرید استفاده کرد.

طعنه مورینیو به رئال مادرید بعد از گلزنی گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 2-1 تاتنهام مقابل برایتون گل دوم و پیروزی بخش این تیم توسط گرت بیل ستاره ولزی به ثمر رسید که به صورت قرضی از رئال در اسپرز بازی می‌کند. ژوزه مورینیو در پایان بازی از این فرصت برای طعنه زدن به رئال مادرید استفاده کرد.

 

این اولین گل گرت بیل برای تاتنهام از زمان پیوستنش به این تیم با قراردادی قرضی از رئال مادرید بود و باعث شد شاگردان مورینیو به رتبه دوم جدول صعود کرده و حالا با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در این جایگاه قرار بگیرند.

 

طعنه به رئال مادرید درباره گرت بیل

مورینیو درباره گرت بیل گفت: " در حدود یک هفته گذشته گرت بیل شرایط بهتر و بهتری پیدا می‌کرد. من این را فقط از دیدن شرایط او نمی گویم بلکه داده‌ها هم این حرف من را تایید می‌کند. گرت سزاوار این گل بود. اگر پنج دقیقه وقت داشته باشم سراغ مرورگر اینترنتم می روم تا نگاهی به وبسایتهای رئال مادرید بزنم و ببینم راجع به او چه می گویند. گرت امروز شخصیت فوق العاده خود را نشان داد و تاثیر قابل توجهی در تیم داشت. او یک گل خیلی مهم برای ما به ثمر رساند. گرت بیل با استفاده از تجربه اش در همکاری با هری کین پانزده دقیقه آخر را عالی کار کرد. گرت می داند که ما برای او ارزش قائل هستیم و او هم برای این باشگاه ارزش قائل است. گرت به نظر من برای تیم ما یک گزینه عالی است. فوتبالیستی آرام و بسیار باهوش. من از اینکه او توانست گل پیروزی بخش ما را بزند خیلی خوشحالم".

 

1540461

 

نظر مورینیو درباره جنجال VAR

نظر مورینیو درباره جنجال VARمورینیو در عین حال از تصمیم داور و VAR روی تنها گل برایتون عصبانی بود و گفت داور مسابقه باید تصمیم خود را توضیح دهد. طارق لامپتی در نیمه دوم در حالی گل اول برایتون را به ثمر رساند که سالی مارچ بازیکن برایتون در محوطه جریمه پیر امیل هویبرگ را سرنگون کرده بود و تاتنهامی ها معتقد به خطا و در نتیجه مردود بودن این گل شدند. ولی داور بعد از بررسی صحنه در کنار زمین حکم به درست بودن گل برایتون داد.

 

1540451

 

مورینیو در این باره گفت: " من ترجیح می‌دهم درباره VAR چیزی نگویم. فکر کنم بهتر است داور یک کنفرانس خبری برگزار کند و این تصمیمش را توضیح بدهد. او بود که وقت کافی داشت و صحنه را از مانیتور کنار زمین نگاه کرد و تنها او است که می‌تواند توضیح بدهد چرا گل درست بوده. او داور خوب و مرد خوبی است. فقط او است که می‌تواند در این باره توضیح بدهد و نظر من در این باره مهم نیست".

 

 

دیدگاه‌ها