کد خبر : 1716914 | 12 آبان 1399 ساعت 10:00 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره گتوزو از ملاقات با جیمزباند در گلاسکو

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی می‌گوید شان کانری هنرپیشه مشهور نقش جیمز باند که اخیراً درگذشت از او خواسته بوده که تیم اسکاتلندی رنجرز را ترک نکند.

خاطره گتوزو از ملاقات با جیمزباند در گلاسکو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درگذشت شان کانری هنرپیشه مشهور هالیوودی که بیش از هر چیز به خاطر ایفای نقش جیمز باند در یادها ماندگار است، گنارو گتوزو سرمربی این روزهای ناپولی که در دوران فوتبالی خود مدتی در اسکاتلند پیراهن رنجرز را به تن می‌کرد می‌گوید شان کانری شخصاً با او تماس گرفته و از گتوزو خواسته که رنجرز را ترک نکند.

 

کانری که روز شنبه درگذشت هوادار سرسخت رنجرز بود و تصاویر او بارها در ورزشگاه خانگی رنجرز، استادیوم ایبراکس، دیده می شد.

 

1540465

 

گتوزو هم در اواخر دهه 90 در اوایل دوران فوتبال خود نزدیک به سال را در گلاسکو سپری کرده و برای رنجرز بازی می‌کرد. گتوزو سپس به سالرنیتانا در ایتالیا پیوست و بعد راهی آث میلان شد تا به یکی از ستاره های بزرگ این تیم تبدیل شود.

 

1540464

 

گتوزو در کنفرانس خبری دیروز خود در ناپولی، درباره شان کانری گفت: " من کانری را فقط یک بار دیدم. رئیس رنجرز آن زمان دیوید موری بود و شان کانری هم عضو هیات مدیره بود. یک روز عصر شان کانری به دیدن من آمد و با من صحبت کرد و خواست رنجرز را ترک نکنم. می خواهم از همینجا با خانواده اش ابراز همدردی کنم. من از شان کانری خاطرات خیلی قشنگی دارم. او شخصیت خاص و جذابی داشت و یکی از کسانی است که تاریخ سینما را ساخته اند".

 

 

دیدگاه‌ها