کد خبر : 1716930 | 12 آبان 1399 ساعت 10:52 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

مدیرعامل تراکتور و تکاپوی محبوبیت بین تی‌تی‌ها

باشگاه تراکتور روزهای شلوغی را سپری می‌کند و مدیرعامل این باشگاه نیز در تلاش است تا به وعده های روی میزش عمل کند.

مدیرعامل تراکتور و تکاپوی محبوبیت بین تی‌تی‌ها

به گزارش ورزش سه، تراکتوری ها در سال های اخیر ثبات مدیریتی خوبی نداشته‌اند. آن ها شش مدیر مختلف را در دو سال اخیر روی صندلی مدیریت خود داشتند و همین موضوع سبب شده تا هواداران نیز نگاه مثبتی نسبت به مدیران نداشته باشند.

 

اما این فصل محمدرضا زنوزی تصمیم گرفت که به یکی از معروف ترین مدیران فوتبال ایران میدان بدهد و کسی که پرسپولیسی ها امید به حضورش در پایتخت داشتند را به تبریز برد تا وظیفه اداره امور اجرایی باشگاه را به او بدهد.

 

محمد علیپور پس از دوره موفق با نفت تهران، حالا در تراکتور شرایط متفاوتی را دارد. تعداد هواداران بالای این تیم و توجه ویژه طرفداران به او سبب شده تا روند کار برایش تغییر کند و وی نظر هواداران را هم در کارش دخالت دهد.

 

بنابراین پس از تلاش برای سازماندهی شبکه های اجتماعی رسمی تراکتور، علیپور امیدوار است تا بتواند به یکی دیگر از خواسته های هواداران جامه عمل بپوشاند. در سال های اخیر موضوع کیفیت پخش بازی های تراکتور از تلویزیون استانی آذربایجان شرقی، ناراحتی هواداران این تیم را به دنبال داشت و حالا علیپور پس از ارسال یک نامه به صداوسیما، شخصا به خیابان جام جم تبریز رفته تا کارها را پیگیری کند.

 

او با حضور در جلسه ای که مدیرکل و معاونان صداوسیمای تبریز در آن حضور داشتند، به افزایش کیفیت پخش بازی ها تاکید کرد و همچنین مقرر شد که جلسات بیشتری در این زمینه شکل گیرند.

 

حالا پرشورها منتظرند تا پس از سال ها ناکامی در این زمینه که البته برای استان های مختلف به خصوص در شمال کشور هم وجود داشته، کیفیت پخش برای بازی های تیم محبوبشان افزایش یابد تا از نمایش تیم محبوبشان لذت ببرند.

دیدگاه‌ها