کد خبر : 1716934 | 12 آبان 1399 ساعت 11:00 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خشم روی کین: در یونایتد مرد نمی بینم

روی کین بعد از شکست یونایتد مقابل آرسنال، انتقادهای تندی علیه بازیکنان یونایتد مطرح کرد و گفت شیاطین سرخ کسی را ندارند که شخصیت رهبری داشته باشد.

خشم روی کین: در یونایتد مرد نمی بینم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل آرسنال، روی کین کاپیتان سابق یونایتد از بازیکنان حال حاضر این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت آنها شخصیت لازم برای مقابله با شرایط دشوار را ندارند. روی کین همچنین از روحیه بازیکنان یونایتد انتقاد کرده و گفت هیچکدام از آنها شخصیت رهبری ندارند.

 

1540480

 

منچستریونایتد با این شکست در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و روی کین کاپیتان سابق این تیم که به عنوان کارشناس در شبکه اسکای حضور داشت به تندی از این تیم انتقاد کرده و بازیکنان یونایتد را به فقدان روحیه جنگندگی متهم کرد.

 

روی کین در صحبتهای خود گفت: " از کسی که در یونایتد بازی می‌کند انتظار می‌رود در مقابل تیم حریف دائماً تهاجمی عمل کند، مدام بدود، به عقب برگردد و حتی یک لحظه آرام نگیرد. شخصیتی که منچستریونایتد به آن معروف است چنین شخصیتی است".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " من در یونایتد مرد واقعی ندیدم. مردانی که حاضر باشید با آنها در یک سنگر بجنگید و به آنها اعتماد کنید. سر الکس فرگوسن همیشه می گفت کسی که می خواهد بازیکن یونایتد باشد باید شجاعت داشته باشد. شجاعت لزوماً به معنای زدن حریف نیست. شجاعت یعنی شور و شوق داشتن. ما امروز دیدیم که بازیکنان یونایتد گزینه راحت را انتخاب کردند. وضعیت ما نباید اینطور باشد".

 

 

دیدگاه‌ها