کد خبر : 1716938 | 12 آبان 1399 ساعت 11:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنچلوتی به شایعات درباره جذب ایسکو از رئال

کارلو آنچلوتی از واکنش نشان دادن به شایعات درباره تلاش او برای جذب ایسکو از رئال مادرید خودداری کرد و گفت تمرکزش روی بازی‌های آینده اورتون است.

واکنش آنچلوتی به شایعات درباره جذب ایسکو از رئال

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری مطرح شد مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون قصد دارد در ماه ژانویه ایسکو ستاره رئال مادرید را به اورتون جذب کند. او در تابستانی که گذشت هم خامس رودریگس را از برنابئو به اورتون منتقل کرده بود.

 

1540489

 

اما آنچلوتی وقتی با سوالات خبرنگاران درباره این شایعات مواجه شد از واکنش نشان دادن خودداری کرد و گفت تمرکزش روی بازی بعدی اورتون در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد است و نمی خواهد درباره مسائل جنجالی نظر بدهد.

 

اورتون با آنچلوتی در فصل جاری شروع بسیار خوبی داشته و در حال حاضر در رتبه سوم جدول ایستاده است. یکی از مهمترین خبرهای این روزها درباره باشگاه اورتون بدون شک احتمال انتقال شاگرد سابق آنچلوتی، ایسکو، از رئال مادرید است.

 

1540490

 

آنچلوتی در پاسخ به خبرنگاران گفت: " ایسکو بازیکن فوق العاده ای است و من از او خاطرات بی نظیری دارم ولی در حال حاضر واقعیت این است که تمرکزم تنها روی وضعیت فعلی اورتون است".

 

سرمربی اورتون در ادامه گفت: " الان فقط به یک هفته مهمی که در پیش داریم فکر می کنم که چطور باید بازیکنانم را آماده کنم تا در بازی مقابل منچستریونایتد خوب نتیجه بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها