کد خبر : 1716970 | 12 آبان 1399 ساعت 13:49 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ

گرت بیل حالا هیولای دیگری است

پیتر کراوچ ستاره سابق فوتبال انگلیس و تاتنهام می گوید گرت بیل نسبت به هفت سال پیش که به مادرید پیوست بازیکنی کاملاً متفاوت است.

گرت بیل حالا هیولای دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ ستاره سابق فوتبال انگلیس و مهاجم سابق تاتنهام با ستایش از درخشش گرت بیل در بازی دیروز این تیم مقابل برایتون می گوید بیل نسبت به سال 2013 زمانی که تاتنهام را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست بسیار پیشرفت کرده و حالا بازیکن دیگری است.

 

1540477

 

گرت بیل بعد از هفت سال حضور در رئال مادرید امسال تابستان این تیم را ترک کرد تا با یک قرارداد قرضی یک ساله به تیم سابقش تاتنهام برگردد. بیل در بازی دیروز مقابل برایتون اولین گل خود در بازگشت به تاتنهام را با ضربه سر زد.

 

پیتر کراوچ درباره گرت بیل به بی بی سی گفت: " گرت بیل از نظر زدن ضربات سر به مراتب بهتر شده است. زمانی که من در تاتنهام با او همبازی بودم گرت سرزن خوبی نبود. بیل کارش را به عنوان دفاع چپ شروع کرد ولی با تلاش زیاد فوتبالش را بهتر و بهتر کرد و در رئال مادرید به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شد".

 

1540476

 

ستاره سابق تاتنهام در ادامه گفت: " به نظر من گرت بیل حالا فهمیده با قد بلندی که دارد و با اندام قوی و تکنیک بالایش بهترین مزیت را برای سرزنی دارد. گلی که بیل امروز با سر وارد دروازه برایتون کرد واقعاً زیبا بود".

 

 

دیدگاه‌ها