کد خبر : 1716976 | 12 آبان 1399 ساعت 14:42 | 40.4K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین خبرها از پرونده مظاهری و تراکتور

جمشید نورشرق می گوید تاخیر زمان رسیدگی به پرونده رشید مظاهری کاملا طبیعی است.

آخرین خبرها از پرونده مظاهری و تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال، روز گذشته از سوی محافل استقلالی مورد انتقاد قرار گرفته که چرا تاریخ رسیدگی به پرونده جنجالی رشید مظاهری دروازه بان آبی پوشان به بعد از اولین دیدار این تیم در لیگ برتر موکول شده است.


این در حالی است که از زمان عقد قرارداد مظاهری با استقلال و شکایت باشگاه تراکتور از این بازیکن 2 ماه می گذرد و این میزان وقت برای پیگیری شواهد پرونده کمی غیرطبیعی و غیرمنطقی به نظر می رسد و اعتراض هواداران تیم فوتبال استقلال را در پی داشته که آنها دوست دارند دروازه بان شماره یک این تیم در نخستین دیدار لیگ بیستم در مقابل مس رفسنجان در زمین مسابقه حضور داشته باشد.


جمشید نورشرق در پاسخ به خبرنگار ما درباره این موضوع می گوید: مسئله رسیدگی به پرونده ها در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان از نظر زمانی یک موضوع ثابت نیست و هر پرونده ای مسائل خاص خود را دارد و ممکن است وقت متفاوتی برای رسیدگی بطلبد.


او درباره جزئیات پرونده مظاهری نیز گفت: این پرونده شامل 2 بخش متفاوت است که یک مورد آن اعتراض خود بازیکن است و مورد دیگر شکایت تراکتور از مظاهری است که ما زمان لازم را برای رسیدگی نهایی به این پرونده تعیین کرده ایم.

 

دیدگاه‌ها