کد خبر : 1717008 | 12 آبان 1399 ساعت 17:58 | 32.9K بازدید | 1 دیدگاه

کینگ آرتور دوباره به رئال رسید

ویدال؛ از هواداری رئال تا دشمن شماره 1 کهکشانی ها

آرتورو ویدال زمانی هوادار رئال بود اما حالا سایه این تیم را با تیر می زند!

ویدال؛ از هواداری رئال تا دشمن شماره 1 کهکشانی ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فردا شب آرتورو ویدال برای سیزدهمین بار در دوران فوتبالی‌اش مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد. او 4 بار با پیراهن یوونتوس، 2 بار با پیراهن بایرن مونیخ و 6 بار با پیراهن بارسلونا مقابل رئال قرار گرفته است. برخلاف شمایلی که از او در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تنفرش از رئال دیده‌ایم اما او پیشتر هوادار رئال مادرید بوده است.

 

 

1529289

 

 

در بیوگرافی که نیکولاس اولئا درباره ویدال نوشته، در فصل جاده ای به سمت مادرید ذکر شده ویدال به ایوان زامورانو(ستاره شیلیایی سابق رئال) علاقه زیادی داشت و به خاطر او طرفدار رئال بود. همچنین مسئول تدارکات تیم کولو کولو (اولین تیم ویدال) گفته است:« ویدال همیشه به من می‌گفت رویایش حضور در رئال مادرید است.»

در سال 2011 که ویدال با یوونتوس قرارداد امضا کرد هم گفت این قرارداد تنها بخشی از ماجراجویی‌اش برای حرکت به سمت رئال مادرید است. او البته بعدا بابت حرفش عذرخواهی کرد.

ویدال مقابل رئال 4 گل هم زده اما اینطور نبوده که همیشه مقابل کهکشانی ها موفق باشد. 

 

 

1540598

 

 

ستاره شیلیایی با یوونتوس 4 بار برابر رئال قرار گرفت. فصل 14-2013 در مرحله گروهی رئال در برنابئو 2-1 برنده شد و در بازی برگشت دو تیم 2-2 مساوی کردند. یک سال بعد دو تیم در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند. رئال در تورین 2-1 باخت و در برنابئو بازی 1-1 شد تا یووه به فینال برود.

 

ویدال با پیراهن بایرن در یک چهارم نهایی فصل 17-2016 بار دیگر به مصاف رئال رفت. در بازی رفت در مونیخ رئال 1-2 برنده شد و در بازی برگشت ویدال از زمین احراج شد و رئال در وقت های اضافی 4-2 به برتری رسید. او پس از پایان بازی به اعتراض نسبت به رئالی‌ها پرداخت و گفت:« آن‌ها 2 گل آفساید به ثمر رساندند. کاسمیرو هم باید قبل از من اخراج می‌شد. این یک دزدی بزرگ بود!»

 

ویدال از همان بازی سر ناسازگاری با رئال گذاشت و فصل بعد هم بایرن و رئال در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که این بار هم رئال پیروز شد.

پس از تساوی 2-2 بایرن برابر رئال در برنابئو و حذف این تیم ویدال که نتوانسته بود در میدان باشد، این بار هم عصبانی شد و نوشت:« موش ها»

 

 

1540596

 

 

پیش از این بازی رئال در یک چهارم نهایی توانست یوونتوس را حذف کند. رئال بازی رفت را 3-0 در تورین برد ولی در بازی برگشت یووه توانست سه گل خورده را جبران کند اما پنالتی دقیقه 93 بن عطیه روی لوکاس واسکز باعث شد رونالدو گلزنی کرده و رئال راهی نیمه نهایی شود.

ویدال بلافاصله پس از اعلام پنالتی برای رئال نوشت:« پنالتی روی وازکز؟ او حتی لمس هم نشد. بازهم اتفاقات در حال تکرار است.»

 

 

1324244


 


ویدال دو سال پیش از بایرن به بارسلونا پیوست و در یکی از مصاحبه هایش گفت:« من آنتی مادریدیستا نیستم. من تنها مخالف هر تیمی هستم که برابر بارسا قرار می گیرد. حالا هر تیمی می خواهد باشد.»

علی رغم ادعای ویدال اما او یکی ضد رئالی واقعی است. آخرین نمونه از اعتراض او به رئال مربوط به بازی فصل گذشته رئال و بیلبائو در سن مامس است. در اوج نبرد رئال و بارسا برای قهرمانی لالیگا، رئال در زمین بیلبائو به خاطر خطا روی مارسلو به پنالتی دست یافت تا سرخیو راموس گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.

ویدال بلافاصله پس از پایان بازی تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد:

 

 

1540597

 

 

اکنون باید دید داستان ویدال با پیراهن اینتر برابر رئال چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها