کد خبر : 1717063 | 12 آبان 1399 ساعت 23:48 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

کونته به مخالف شماره یکش در رئال مادرید رسید

آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خود اعتراف کرد که دو بار نزدیک بود مربی رئال شود.

کونته به مخالف شماره یکش در رئال مادرید رسید

به گزارش "ورزش سه"، فردا اینتر با هدایت کونته در دیداری حساس به مصاف رئال خواهد رفت. دیداری که هر دو تیم به پیروزی در آن نیاز دارند.

سرمربی اینتر در نشست خبری خود در مورد شانس پذیرفتن هدایت رئال گفت:« بله؛ دو بار نزدیک بود هدایت رئال با قبول کنم اما شرایط مهیا نبود. هر دو بار در میانه های فصل بود و فکر کردم خیلی اوضاع مساعد نیست و شاید کار برایم دشوار شود. الان در اینتر هستم و از کار در این باشگاه خیلی خوشحالم.»

 

 

1540627

 

 

واقعیت اما این است که حداقل در یک مورد، این سرخیو راموس بود که اجازه نداد کونته سرمربی رئال شود و مخالفت علنی او باعث شد تا کونته مذاکرات را نیمه تمام بگذارد.

اکتبر 2018 و چند ماه پس از اخراج کونته از سرمربیگری چلسی، وضعیت جولن لوپتگی در رئال نیز به خطر افتاد. شکست 5-1 در ال کلاسیکو سبب شد تا سران رئال برکناری او را در دستور کار قرار دهند و در آن مقطع، از کونته به عنوان گزینه شماره یک جانشینی او نام برده می شد و چند دور مذاکرات مثبت نیز با او صورت گرفت.

 

 

1488297

 

 

در چنین شرایطی یک مصاحبه از راموس همه چیز را تغییر داد. کاپیتان رئال در واکنش به احتمال سرمربیگری آنتونیو کونته در رئال گفت:« احترام به دست آورده می شود و تحمیلی نیست(اشاره به روش سختگیرانه کونته در مربیگری). همه می دانید که ما با چه مربیانی فاتح جام های مهم و با ارزش شده ایم(اشاره به دل بوسکه، زیدان و آنچلوتی که شخصیتی آرام دارند). رئال به مربی ای نیاز دارد که روش ادراه رختکن تیمی به این بزرگی را بلد باشد. مدیریت رختکن رئال اهمیتی بالاتر از دانش فنی دارد.»

 

از همینجا بود که کونته متوجه شد تا زمانی که سرخیو راموس در رئال مادرید است، او بهتر است ریسک هدایت این باشگاه را قبول نکند.

 

 

دیدگاه‌ها