کد خبر : 1717065 | 12 آبان 1399 ساعت 23:55 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل دست بردن در قرارداد؛

پرونده مظاهری و تراکتور در محاکم قضایی

وکیل دروازه‌بان استقلال اعلام کرد پرونده شکایت باشگاه تراکتور از این گلر به محاکم قضایی ارجاع شده است.

پرونده مظاهری و تراکتور در محاکم قضایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از مباحثی که در روزهای گذشته برای زمان رسیدگی و جزئیات پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری صورت گرفت، وکیل این دروازه‌بان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد و راجع به آخرین وضعیت این پرونده توضیحاتی ارائه داد:

 

«با توجه به شرایط پیش آمده و اظهارات ضد و نقیض در فضای رسانه‌ای مختصری از روند بررسی پرونده آقای مظاهری خدمت مخاطبان ورزشی عرض می‌کنم.


آقای رشید مظاهری با باشگاه تراکتور تبریز در سال ۹۸ برای یک فصل توافق کردند تا با مبلغ معین شده به تیم تراکتور بپیوندد و مقرر شد در صورت تمایل طرفین برای فصول آینده توافق جدید صورت گیرد.


با توجه به اتمام فصل ۹۹-۹۸ و عدم توافق مشاهده شد که در قرارداد آقای مظاهری بدون توافق و مجوز ایشان دخل و تصرف صورت گرفته و ارقامی برای فصول بعد نوشته شده و در سازمان لیگ گردیده.


با اعتراض آقای مظاهری تماس‌هایی با مسؤولین باشگاه تراکتور تبریز گرفته شد که پاسخی دریافت نشد و با توجه به اینکه در آیین‌نامه نقل و انتقالات و آیین‌نامه انضباطی در چنین مواردی فقط راه حل فسخ درنظر گرفته شده، ایشان فسخ قرارداد را انجام داد، که این اقدام با توجه به راهکار آیین‌نامه‌ای به معنی تایید صحت موارد جعلی قید شده صورت گرفته در قرارداد نمی‌باشد.


بعد از فسخ، باشگاه تراکتور تبریز شکایتی علیه آقای مظاهری تنظیم و به کمیته محترم تعیین وضعیت ارائه نمود. آقای مظاهری نیز بابت باقی مطالبات وجعل به طریق الحاق از باشگاه تراکتور شکایت نمود. بعد از برگزاری یک جلسه بررسی در کمیته محترم تعیین وضعیت، جهت بررسی و کارشناسی و احراز جعل، پرونده به کمیته محترم انضباطی ارجاع و بعد از بررسی مفاد پرونده رای به محکومیت باشگاه تراکتور داده شد، اما پرونده همچنان بابت شناسایی جاعلین و معرفی به محاکم قضایی مفتوح است.


راجع به شکایت دیگر آقای مظاهری بابت مطالبات مالی نیز رای به نفع آقای مظاهری در کمیته تعیین وضعیت صادر گردید.


در مورد شکایت باشگاه تراکتورسازی پیرامون فسخ آقای مظاهری که با توجه به قرارداد جعلی ثبت شده در سازمان لیگ بعنوان تنها راهکار قانونی صورت گرفته بود، توسط کمیته محترم تعیین وضعیت مقرر گردید، در تاریخ ۱۹ آبان جلسه رسیدگی برگزار گردد.


نکته قابل توجه این است که در رای قطعی کمیته محترم انضباطی مبنی بر احراز قطعی جعل صورت گرفته در قرارداد، اعلام می‌دارد نمی توان در هیچ یک از مراجع فوتبالی و ارکان فدراسیون محترم فوتبال به بندهایی که در آن جعل صورت گرفته استناد نمود. با توجه به این رای و استناد باشگاه تراکتور به بندهای جعلی در شکایت علیه آقای مظاهری، منتظر برگزاری جلسه بررسی کمیته محترم تعیین وضعیت هستیم تا رای نهایی را صادر نماید.


موضوع دیگری که لازم به ذکر است، این است که آقای مظاهری با توجه به قرارداد فصل جدیدش با باشگاه مردمی و پرطرفدار استقلال با تمام توان و تمرکز در حال انجام تمرینات ورزشی خود است و سعی دارد به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در دروازه تیم استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دور از هرگونه حاشیه خوش بدرخشد، تا دل تمام هواداران تیم محبوب استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را شاد و خوشحال نماید. ما هم امیدواریم هرچه سریع‌تر به پرونده ایشان رسیدگی و رای نهایی صادر گردد.


در اینجا از مسؤولین فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته محترم انضباطی، کمیته محترم تعیین وضعیت، کمیته محترم استیناف و سازمان لیگ بابت زحمات فراوان و سعی در اجرای عدالت و تسریع در صدور حکم نهایی تشکر می‌نمایم.»

دیدگاه‌ها