کد خبر : 1717106 | 13 آبان 1399 ساعت 12:00 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای PSG با دو برادر فوتبالیست: تیاگو و رافینیا

پدر تیاگو آلاکانتارا می‌گوید PSG ابتدا به دنبال جذب تیاگو بوده ولی با انتقال او به لیورپول، به جای تیاگو برادرش رافینیا را به خدمت گرفته است.

ماجرای PSG با دو برادر فوتبالیست: تیاگو و رافینیا

به گزارش "ورزش سه"، پدر تیاگو آلاکانتارا ستاره اسپانیایی لیورپول می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن ابتدا قصد به خدمت گرفتن تیاگو را داشته ولی در نهایت با انتقال او به لیورپول، برادرش رافینیا را به خدمت گرفته است.

 

1540671

 

پاری سن ژرمن وقتی دید مهره مد نظرش تیاگو آلاکانتارا که فصل گذشته با پیراهن بایرن مونیخ بازی می کرد راهی لیورپول شده در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی رافینیا را از بارسلونا به خدمت گرفت.

 

مازینیو که این دو برادر یعنی تیاگو و رافینیا پسران او هستند در گفتگو با فرانس فوتبال گفت: " من چند وقت پیش با لئوناردو مدیر ورزشی PSG صحبت کرده بود ولی گفتگوی ما درباره تیاگو بود نه رافینیا. لئوناردو می‌خواست تیاگو را به پاری سن ژرمن منتقل کند ولی پسرم قبل از آن با لیورپول به توافق رسیده بود. ما بعد از آن راجع به رافا صحبت کردیم که آن موقع جزئی از برنامه های لئوناردو نبود".

 

1540674

 

پدر تیاگو و رافینیا در ادامه گفت: " بعدها که یک بار دیگر با لئوناردو صحبت کردم دیدم نظرش عوض شده. ما تا آخرین لحظات مشغول مذاکره بودیم تا دو باشگاه بارسلونا و PSG را برای رسیدن به توافق متقاعد کنیم. می‌ترسیدیم که به نتیجه نرسیم ولی خدا را شکر پنج شش ساعت مانده به پایان پنجره تابستانی به توافق رسیدیم. لئوناردو تیاگو را می‌خواست ولی در نهایت به رافینیا رسید. پیوستن به باشگاهی مثل PSG هم برای رافا یک رویا بود".

 

رافینیا از زمان پیوستن به PSG به مهره ثابت این تیم تبدیل شده و در جریان پیروزی 3-0 یکشنبه مقابل نانت پنجمین بازی خود برای این تیم را انجام داد. پدر رافینیا می‌گوید با توجه به شباهت سبک بازی بارسا و PSG توماس توخل پسرش برای موفقیت در این تیم مشکلی نخواهد داشت.

 

1540673

 

پدر رافینیا در این باره گفت: " پاری سن ژرمن هم مثل بارسلونا اغلب با سیستم 4-3-3 بازی می کند. رافا در این تیم بازیکنان زیادی مثل نیمار و ایکاردی و سارابیا را می شناسد و جا افتادن در پاری سن ژرمن برایش سخت نخواهد بود. رافا تاکتیک مربی اش را می فهمد و من اصلاً نگرانش نیستم".

 

 

دیدگاه‌ها