کد خبر : 1717116 | 13 آبان 1399 ساعت 13:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری پپ به حضور آگوئرو مقابل لیورپول

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید سرخیو آگوئروی مصدوم ممکن است هفته آینده در دیدار مهم این تیم مقابل لیورپول به میدان برود.

امیدواری پپ به حضور آگوئرو مقابل لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هفته گذشته در جریان تساوی این تیم مقابل وستهام از ناحیه همسترینگ آسیب دید تا تیمش را در آستانه دو دیدار مهم مقابل آتالانتا و لیورپول نگران کند. ولی پپ گواردیولا می‌گوید آگوئرو ممکن است یکشنبه هفته آینده بتواند در مقابل لیورپول به میدان برود.

 

1540694

 

گواردیولا که بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیت زانو اخیراً به میادین بازگشته و قبل از بازی با وستهام سه بازی پیاپی به صورت فیکس بازی کرده بود در این بازی از ناحیه همسترینگ آسیب دید. گواردیولا می‌گوید مطمئن نیست آگوئرو بتواند روز یکشنبه مقابل لیورپول کامل بازی کند ولی بدون شک می‌تواند دقایقی به کمک سیتی بیاید و از هفته‌های بعدی با آمادگی کامل به میدان خواهد رفت.

 

1540692

 

گواردیولا در این باره گفت: " درحال حاضر مطمئن نیستیم که آگوئرو چه وضعی خواهد داشت هر چند او دارد بهتر می‌شود. خود سرخیو احساس می‌کند که مصدومیتش آنقدرها مهم نیست. درباره بازی لیورپول مطمئن نیستم ولی او شاید بتواند مدتی بازی کند اما بدون شک سرخیو بعد از وقفه بازی های ملی به صورت کامل و آماده در اختیار ما خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها