کد خبر : 1717120 | 13 آبان 1399 ساعت 13:41 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر امشب فرصت دارد رکورد فوق العاده خود را بهبود بخشد.

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب اینتر در شرایطی در برنابئو مهمان رئال مادرید است که بهترین گلزن خود یعنی روملو لوکاکو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما آنتونیو کونته می تواند روی درخشش آرتورو ویدال حساب باز کند. این هافبک جنگنده دشمن قدیمی رئال مادرید بوده و همیشه با این تیم کری خوانی داشته است.

 

1540598

 

اما آرتورو ویدال صاحب یک رکورد خاص برابر رئال مادرید است و همین موضوع هواداران اینتر را به درخشش او در بازی امشب امیدوار کرده است. این بازیکن تا به حال در لباس سه تیم موفق به باز کردن دروازه کهکشانی ها شده و امشب ممکن است اینتر چهارمین تیم لقب گیرد.

 

ابتدا در مرحله گروهی فصل 14-2013 و در لباس یوونتوس بود که آرتورو ویدال در دیدار رفت در تورین و در جریان تساوی 2-2 دو تیم، در دقیقه 42 و از روی نقطه پنالتی دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. سه سال بعد و در دور یک چهارم لیگ قهرمانان، آرتورو ویدال عضو بایرن مونیخ بود و در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد، اما دبل کریستیانو رونالدو در نهایت مقدمات برتری رئال مادرید را در مونیخ فراهم کرد.

 

آخرین بار دو سال قبل در ال کلاسیکو بود که آرتورو ویدال در جریان برتری تاریخی 1-5 بارسلونا در نوکمپ و در شب هت تریک لوییس سوارز، موفق به زدن گل پنجم تیمش شد و حالا امشب او فرصت دارد با چهارمین تیم نیز دروازه رئال مادرید را باز کند.

 

1540711

دیدگاه‌ها