کد خبر : 1717191 | 13 آبان 1399 ساعت 21:08 | 63.5K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال از زکی‌پور با چاشنی خشونت! (عکس)

مدافع جدید گل گهر برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال هم تیمی هایش مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی پور مدافع فصل گذشته استقلال، پس از 4 سال حضور در این تیم، بنا به تصمیم محمود فکری سرمربی این تیم از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد تا به فوتبالش در تیم دیگری ادامه دهد.


در حالیکه پس از اعلام رسمی باشگاه استقلال مبنی بر جدایی زکی پور، چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گیری این مدافع جوان بودند، اما رضایت نامه این بازیکن برای باشگاه گل گهر سیرجان صادر شد تا زکی پور در لیگ بیستم شاگرد امیر قلعه نویی شود.

 

 

1540822

 


گل گهر که می توان گفت یکی از فعال ترین تیم های بازار نقل و انتقالات لیگ بیستم بوده است، پیش از این نیز محسن کریمی را از استقلال و بازیکنان نامی دیگری نظیر علیرضا حقیقی، محمد میری، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و... را به خدمت گرفته بود، خود را برای حضور پرقدرت در رقابت لیگ بیستم آماده می کند.


زکی پور که امروز به صورت رسمی به گل گهر پیوست، در تمرین عصر امروز این تیم حاضر شد و پا به پای هم تیمی هایش به انجام تمرینات تاکتیکی زیر نظر امیر قلعهنویی مشغول بود.

 

 

1540823

 


نکته جالب درخصوص نخستین حضور زکی پور در تمرین گل گهر، استقبال هم تیمی های او با چک و لگد بود که معمولا این کار به هنگام عضویت یک فرد جدید در تیم های فوتبال انجام می شود و بازیکن تازه به خدمت گرفته شده، باید از میان تونل هم تیمی هایش عبور کند که قصد دارند با حالت شوخی و سرگرمی، به او ضرباتی را وارد کنند.


گل گهر در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم، باید در روز شنبه 17 آبان به مصاف سپاهان برود. این بازی در شهر سیرجان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها