کد خبر : 1717196 | 13 آبان 1399 ساعت 21:36 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور همچنان آدیداس می‌پوشد؛

چهارشنبه البسه این فصلِ تراکتور از گمرک در می‌آید

تیم فوتبال تراکتور علیرغم مشکلاتی که به دلیل تحریم وجود دارد، بار دیگر برند آدیداس را برای فصل بیستم فوتبال ایران بر تن خواهد کرد.

چهارشنبه البسه این فصلِ تراکتور از گمرک در می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مشکلاتی که بر سر راه استفاده از آدیداس در ایران وجود دارد، گفت: هواداران ما علاقه خاصی به برند آدیداس داشتند و مالک باشگاه هم زحمات زیادی در این مورد کشید، اما باید توجه داشته باشیم که وجود تحریم‌ها، در نحوه معامله و حمل این برند در ایران تاثیرگذار است. یک باشگاه خارجی می‌تواند به راحتی این کارها را انجام بدهد، اما ما در همه این موارد با مشکلاتی مواجه هستیم که ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکاست که ان‌شاءالله این مشکلات حل شود و این ملت سرفراز از این امتحان الهی خارج شود. 


او سپس این نوید را به هواداران داد که علیرغم مشکلات تراکتور در لیگ پیش رو نیز با آدیداس پا به میادین خواهد گذاشت و افزود: با این حال، کارهای خوبی انجام شد و یک پیراهن کلاسیک که خیلی هم طرح شلوغی نداشته باشد، انتخاب شد. لباس‌های ما روز گذشته وارد فرودگاه تبریز شده و برای طی شدن مراحل ترخیص از گمرک نیازمند یک سری کارهای اداری هستیم. متاسفانه به دلیل تعطیلی روز سه‌شنبه، اگر چهارشنبه مراحل ترخیص انجام شود بر سر قول خودمان هستیم، اما اگر به هر دلیلی، این مراحل به دلیل حجم بالای البسه، زمان زیادی ببرد، از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و زمان جدید رونمایی از پیراهن را اعلام می‌کنیم.


مدیرعامل باشگاه تراکتور سپس در مورد اینکه مراسمی برای رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: ظاهراً سال گذشته مراسمی برای رونمایی از پیراهن انجام شده است و دوستان پیشنهاد می‌کردند که امسال هم چنین مراسمی داشته باشیم، اما به خاطر شرایط کرونایی موجود، اوضاع را مناسب اجرای این مراسم ندیدیم. اگر در این گردهمایی اتفاقی رخ می‌داد، از نظر روانی شرایط خوبی را برای تراکتور رقم نمی‌زد. به همین خاطر، ما در مجموعه تراکتور به این نتیجه رسیدیم که اگر کرونا به شکلی قابل کنترل شد، این موضوع را برای هواداران جبران کنیم. 


او در پایان با تشکر از مالک باشگاه اضافه کرد: از آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم که در این شرایط کرونایی زحمات زیادی می‌کشند. آنهایی که در اقتصاد سررشته دارند، متوجه هستند که کرونا چه بلایی بر سر اقتصاد دنیا آورده است. هزینه کردن و رفتن به دنبال خرید کالاهای آدیداس، کار بزرگی است که آقای زنوزی انجام می‌دهند. از طرف هواداران تراکتور از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم حضور آقای زنوزی در تراکتور تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها