کد خبر : 1717207 | 13 آبان 1399 ساعت 22:51 | 148.9K بازدید | 1 دیدگاه

موضع جدید تی تی ها درباره خط حمله؛

تراکتور آقای گل لیگ بیستم را می‌خواهد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص خرید مهاجم جدید گفت: «ما باید مهاجمی داشته باشیم که چارچوب دروازه را خوب بشناسد و نیاز گلی که تراکتور دارد را برطرف کند.»

تراکتور آقای گل لیگ بیستم را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 20 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران باقی مانده و باشگاه های بزرگ نیز سهمیه 7 خرید لیگ برتری را تکمیل کرده اند و باتوجه به منع قانونی برای خرید بازیکن خارجی، امکان جذب فوتبالیست از کشورهای دیگر نیز وجود ندارد.

 

اما با این حال پرونده پنجره تابستانی برای تی تی های شهر تبریز بسته نشده است. باتوجه به درخواست هواداران، علیپور مدیرعامل این باشگاه به دنبال خرید یک مهاجم است و در این بین از پیمان بابایی به عنوان گزینه خط حمله پرشورها نام برده می‌شود که علیپور در این باره گفته است: «ما پیشنهاد خودمان را به آقای بابایی ارائه دادیم و او هم شرایط خودش را داشت، ولی در ادامه عکس العملی از طرف او ندیدم که در این خصوص به هواداران چیزی بگویم.»

 

محمد علیپور همچنین درخصوص خرید مهاجم جدید توضیح داده است: «ما به دنبال مهاجم خوب هستیم و مهاجم خوب هم به مهاجم گلزن گفته می‌شود. اینکه بازیکن اسم خوبی داشته باشد و با چهار حرکت خوب، ما را وجد بیاورد، مهاجمی نیست که ما به دنبال آن نیستیم. ما باید مهاجمی داشته باشیم که چارچوب دروازه را خوب بشناسد و نیاز گلی که تراکتور دارد را برطرف کند. من باز هم می‌گویم که ما در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم.»

 

وی با تشریح ماجرای مذاکره با دیوید توکلی اظهار داشت: «ما به سمت بازیکنان دورگه رفتیم. ما این کار را هم انجام دادیم و قبلاً در این خصوص به هواداران توضیحاتی دادم. گاهاً هواداران عزیز بازیکنان دورگه‌ای را به ما معرفی می‌کنند که یا امکان دسترسی به آن وجود ندارد و یا بازیکنی است که امکان بازی در ایران را ندارد.»

 

تراکتوری ها در سال های اخیر مشکلات زیادی را در خط حمله داشتند و این در حالی است که در لیگ های سیزدهم و چهاردهم به ترتیب کریم انصاری فرد و لوسیانو ادینیو توانستند کفش طلا را با درخشش در این تیم به دست بیاورند. حالا باید دید پس از شش سال پرفراز و نشیب، حمزاوی عکاشه و امین اسدی موفق به درخشش خواهند شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها