کد خبر : 1717239 | 14 آبان 1399 ساعت 01:50 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از گل تساوی همه توان مان را گذاشتیم

راموس: این سه امتیاز مرگ و زندگی بود

سرخیو راموس از کسب پیروزی بر اینتر بسیار خوشحال بود و گفت از بازی برگشت هم سه امتیاز را می خواهند.

راموس: این سه امتیاز مرگ و زندگی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در نبرد مرگ و زندگی برابر اینتر موفق شد با نتیجه 3-2 برنده از زمین خارج شود. رئال برتری 2-0 را با تساوی 2-2 عوض کرده بود که رودریگو گوئس دقیقه 80 توانست گل برتری را به ثمر برساندو این اولین پیروزی رئال در دور گروهی بود و با 4 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

گل دوم رئال را سرخیو راموس با ضربه سر به ثمر رساند تا تعداد گل هایش برای کهکشانی ها را به 100 برساند.

 

 

1540882

 

 

کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« بازی خیلی دشواری بود. اینتر تیمی منسجم با سبک بازی کاملا تعریف شده است و به همین طریق بازی باخته را مساوی کردند اما در نهایت توانستیم گل سوم را بزنیم و سه امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم. حالا با روحیه به بازی برگشت خواهیم رفت و یک سه امتیاز دیگر می خواهیم.»

 

 

1540933

 

 

راموس ادامه داد:« هر پیروزی اعتماد به نفس تیم را بیشتر می کند و تردیدها برطرف می شوند. با نتایج بد طبعا اخبار و شایعات بر ضد تیم بیشتر می شوند ولی باید خودمان را به دور از حواشی نگاه داریم. می دانستیم که بازی امشب، بازی مرگ و زندگی است و وقتی بازی برده را از دست دادیم، برای زدن گل برتری همه توان مان را گذاشتیم. در لیگ قهرمانان تیمی که کمتر اشتباه کند، در نهایت برنده می شود.»

 

دو گل خورده رئال:« هر دو گل شان روی ضد حمله بود و خوب، بازی نزدیک و سختی بود و دفاع برابر بازیکنان بسیار تکنیکی اینتر، کار راحتی نیست. تمرین می کنیم تا انسجام دفاعی مان بیشتر شود.»

 

دیدگاه‌ها