کد خبر : 1717245 | 14 آبان 1399 ساعت 02:25 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

تا پایان ایمان به برد داشتیم

زیدان: گل رودریگو خیلی خوب و به موقع بود

زین الدین زیدان از پیروزی برابر اینتر بسیار خوشحال بود و به بازیکنانش تبریک گفت.

زیدان: گل رودریگو خیلی خوب و به موقع بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری نزدیک و دشوار توانست 3-2 از سد اینتر بگذرد و به وضعیت خود در گروه B لیگ قهرمانان سر و سامان بدهد. رئال از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته بود.

کهکشانی ها با گل دقیقه 80  رودریگو بود که توانستند بازی مساوی را با برد عوض کنند.

 

 

1540954

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« اینتر حریف خوب و دشواری بود و طبعا بازی برابر چنین تیمی نزدیک و پرتنش است. مقاطعی از بازی تحت فشار بودیم ولی در نهایت پیروز شدیم و باید به بازیکنان تبریک گفت چون شایسته اش بودند.

بازی را خوب شروع کردیم و همانطور که می خواستیم اینتر را در زمینش پرس کردیم. این کار را هم به اندازه کافی خوب انجام دادیم. به دو گل هم رسیدیم و متاسفانه خیلی سریع یک گل دریافت کردیم. از همان زمان برای ارائه فوتبال خودمان به مشکل خوردیم. نیمه دوم اما نیمه برابری بود ولی در هر صورت توانستیم به گل برتری برسیم.»

 

 

1540917

 

 

گل رودریگو:« گل خیلی خوبی بود. اینتر خوب جلو می کشید و تیمی با قدرت بدنی بالا بود. بازیکنان سریعی هم داشتند و ما را به زحمت انداختند. باید به رودریگو تبریک گفت چون گل به موقع و زیبایی زد.»

 

تعویض ها:« از هازارد و آسنسیو راضی بودم ولی هر دو مدت ها مصدوم بودند و با آنها باید محتاط بود. با تعویض ها می خواستم از فضاهایی که حریف در اختیارمان قرار می داد، بهتر استفاده کنیم. همیشه می توان بهتر شد ولی الان باید این برد را جشن گرفت. حریف خیلی خوب و سرسختی را بردیم و برابر این تیم ها باید تا دقیقه پایانی به خودتان ایمان داشته باشید. در مجموع از همه راضی هستم.»

 

دیدگاه‌ها