کد خبر : 1717284 | 14 آبان 1399 ساعت 11:33 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

می توانیم در قطر جشن قهرمانی بگیریم

استیلی: متشکرم اما سرمربی پیکان نمی شوم

سرمربی تیم امید ایران ضمن تشکر از مدیران پیکان بابت پیشنهاد همکاری برای پذیرش مربیگری پیکان، از آنها عذرخواهی کرد.

استیلی: متشکرم اما سرمربی پیکان نمی شوم

به گزارش"ورزش سه" حمید استیلی که در هفته گذشته و بعد از تحولات مدیریت پیکان با اکبرمحمدی مدیرعامل و علی اصغر مدیرروستا مدیرفنی مذاکراتی داشت ضمن تشکر از آن ها گفت:" ترجیح می دهم کارم را در تیم امید پیگیری کنم . با توجه به اینکه در این پست تمرکز بیشتری روی کار و شناخت بازیکنان جوان گذاشته ام و در دوسه سال گذشته در این حال و هوا هستم ،فکر می کنم اینجا می توانم مثمرثمرتر باشم."


کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت :" از اکبرمحمدی و علی اصغر مدیرروستا تشکر می کنم. مدیرروستا همتیمی قدیمی من است و با اکبرمحمدی هم در کمیته فنی فدراسیون فوتبال آشنا شدیم. مطمئنا پیکان با حضور این آدم های فوتبالی شرایط خوبی پیش رو خواهد داشت .از آن ها تشکر می کنم که فکر کردند من می توانم به پیکانی ها کمک کنم. پیکان تیم مهمی در لیگ است به خاطر اینکه این فرصت را به بازیکنان جوانتر می دهد تا بتوانند درفوتبال ایران مطرح شوند. این تیم می تواند نقش کلیدی تری هم برای پرورش بازیکنان جوان داشته باشد چیزی که در فوتبال ایران به سختی اتفاق می افتد."


مربی سابق پرسپولیس و استیل آذین همچنین اضافه کرد:" پیکان نشان داده که یکی از تیم های سازنده استعداد در فوتبال ایران است و شرایطی که دارد باید در خدمت این پروژه قرار بگیرد و رسالتش در فوتبال ایران همین است."


استیلی همچنین در مورد پرسپولیس گفت:" پرسپولیس اکنون در موقعیت استثنایی قرار گرفته و انتظار می رود تیم آماده رقابت فینال آسیا است. من انتظارم از همه طرفداران و پیشکسوت ها این است که در حال حاضر اختلافات را کنار بگذارند چراکه آن ها در مقابل  افتخاری که تیم می تواند برای فوتبال ایران به دست بیاورد چیزهای مهمی نیستند. بعد از آن می توان در یک فضای آرامتری درباره مسایل و مشکلات صحبت کرد. الان تمرکز تیم و باشگاه باید روی موضوع تدارک، آرامش و تمرکز برای قهرمانی در آسیا باشد. "


شماره هفت سابق پرسپولیس افزود:" می دانیم که پرسپولیس شایستگی و قدرتش را خواهد داشت تا فارغ از اینکه چه تیمی از شرق به فینال صعود می کند قهرمانی را به دست بیاورد و  فکر می کنم بتوانیم در قطر جشن قهرمانی را برگزار کنیم. امیدوارم پرسپولیس با همان فرمی که در منطقه غرب آسیا حریفانش را شکست داد مستحکم به دیدار حریفا برود و فکر می کنم اگر چه در فینال چند بازیکن را در اختیار ندارد اما شاید در فرصت پیش رو بازیکنان جایگزین بتوانند خودشان را خوب هماهنگ کنند."

دیدگاه‌ها