کد خبر : 1717396 | 14 آبان 1399 ساعت 22:16 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری مشکلی برای بازی مقابل مس ندارد

یکی از بحث های این روزهای فوتبال ایران، بازی کردن یا عدم حضور رشید مظاهری در هفته اول لیگ برتر است.

مظاهری مشکلی برای بازی مقابل مس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست رقابت های لیگ برتر از روز جمعه با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود ولی تیم فوتبال استقلال نخستین دیدار خود در لیگ بیستم را روز شنبه در مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد کرد.


اما یکی از مشکلاتی که هنوز استقلالی ها با آن دست به گریبان هستند، مسئله باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه است. در حالیکه آبی پوشان موفق به پرداخت تمامی بدهی ها خود از جمله مطالبات وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور شده اند، اما همچنان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است.


با وجود پرداخت مطالبات شفر، گویا وکیل سرمربی سابق استقلال هنوز برای تأیید دریافت مطالبات موکلش به فیفا نامه نزده و از همین رو، باشگاه استقلال خود در این زمینه اقدام کرد تا پنجره این تیم باشود. به همین دلیل، چنانچه تا روز بازی این مشکل استقلالی ها حل شود، آنها مشکلی بابت استفاده از بازیکنان جدید خود ندارند.


اما مسئله ای که در میان است، وضعیت مبهم رشید مظاهری است. هر چند که تاکنون رای این پرونده به صورت رسمی اعلام نشده اما گفته می شود در این خصوص مظاهری برنده پرونده شده و جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که رای نهایی این پرونده پس از نخستین دیدار استقلال در لیگ برتر اعلام می شود.


به هر حال چیزی که مشخص است، مظاهری در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، حتی پیش از اعلام رسمی و نهایی رای پرونده شکایت باشگاه تراکتور از این بازیکن، می تواند استقلال را در دیدار مقابل مس رفسنجان همراهی کند و باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرد.


از نظر شکلی و ماهوی، مظاهری مشکلی برای حضور در دروازه استقلال در دیدار روز شنبه ندارد و تنها مشکل موجود در این میان، بسته بودن پنجره آبی پوشان است.

دیدگاه‌ها