کد خبر : 1717424 | 15 آبان 1399 ساعت 01:23 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرنتس وارش 1 - 4 یووه؛ عقده گشایی در بوداپست!

یوونتوس با درخشش آلوارو موراتا و پائولو دیبالا موفق به غلبه بر فرنتس وارش شد.

فرنتس وارش 1 - 4 یووه؛ عقده گشایی در بوداپست!


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای فراموش کردن شکست مقابل بارسلونا به برتری در برابر فرنتس وارش نیاز داشت و در نهایت با دو دبل از سوی آلوارو موراتا، تک گل پائولو دیبالا و گل به خودی حریف موفق شد در خانه این تیم با نتیجه 1-4 به برتری دست یابد. حالا یوونتوس با کسب این پیروزی در مرحله گروهی شش امتیازی شد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت به گل رسید. ارسال زمینی خوان کوادرادو از سمت راست از مقابل کریستیانو رونالدو گذشت و آلوارو موراتا موفق شد به راحتی دروازه خالی را باز کند.

 

1541180

 

در دقیقه 14 بود که فرنتس وارش می توانست توسط انگوان به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه او از فاصله ای دور از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

در دقیقه 27 بود که زوبکوف در پشت محوطه یوونتوس برای باز کردن دروازه این تیم اقدام کرد، اما ضربه او از سمت راست به بیرون رفت و این موقعیت تبدیل به گل نشد.

 

دقایقی بعد بود که یوونتوس روی همکاری رونالدو و موراتا بود که یوونتوس صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد، اما تکل به موقع بلازیچ دروازه تیم میزبان را نجات داد. در نهایت اتفاق مهم دیگری در دقایق باقیمانده نیمه نخست رخ نداد و یوونتوس با تکیه بر تک گل موراتا پیروز به رختکن رفت.

 

در همان ابتدای نیمه دوم بود که یوونتوس روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه رونالدو با مهار دیبوز همراه شد. در دقیقه 57 بود که رونالدو در مقابل دروازه فرنتس وارش صاحب موقعیت شد و در حالیکه می توانست به موراتا پاس بدهد، خودخواهانه ضربه زد و شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد یوونتوس به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عرضی رونالدو و حرکت خوب کوادرادو، موراتا موفق شد با یک ضربه محکم به طاق دروازه گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 74 یوونتوس به گل سوم هم رسید. روی اشتباه عجیب دیبوز بود که پائولو دیبالا در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 84 پائولو دیبالا موفق شد روی پاش اشتباه دروازه بان حریف و با ضربه ای تماشایی دروازه فرانتس وارش را تهدید کرد و در نهایت توپ با ضربه دوالی، مدافع حریف وارد دروازه شد.

 

اما در دقیقه 91 ضربه ماک بعد از برخورد با بولی وارد دروازه یوونتوس شد و در نهایت بیانکونری با نتیجه 1-4 به برتری رسید.

دیدگاه‌ها