کد خبر : 1717434 | 15 آبان 1399 ساعت 02:14 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: یک بار هم شزنی من را نجات دهد!

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس نیز همانند آندره پیرلو معتقد است آنها فرنتس وارش را دست کم گرفته بودند.

کیه لینی: یک بار هم شزنی من را نجات دهد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب با نمایشی درخشانی موفق شد در مجارستان با چهار گل فرنتس وارش را مغلوب کرده و شکست هفته گذشته برابر بارسلونا را به دست فراموشی بسپارد. جورجو کیه لینی در پایان این دیدار مدعی شد هدف آنها کسب پیروزی برابر لاتزیو در هفته بعدی سری آ است.

 

جورجو کیه لینی گفت: "به نظر می رسید بازی را خیلی آسان گرفته بودیم و انگار در نیمه اول خیلی سهل انگار و در نتیجه کند عمل می کردیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه دادیم و برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف سرعت را بالا بردیم. تفاوت زیادی در سطح تیم ها وجود دارد، اما پس از پیروزی در سری آ اسپزیا، می خواهیم با کسب یک پیروزی دیگر برابر یک تیم بسیار قوی تر مانند لاتزیو به سمت وقفه بازی های ملی برویم.

 

1537543

 

من در پایان به خصوص در این سن و سال کمی احساس خستگی می کردم، اما من در هفته گذشته خوب تمرین کردم و امیدوارم بتوانم در زمین و در ترکیب یوونتوس نقش آفرینی کنم."

 

در اواخر بازی جورحو کیزه لینی هنگام ارسال پاس به سمت دروازه دچار اشتباه شد و این اشتباه ممکن بود به باز شدن دروازه یوونتوس منجر شود که البته شزنی دروازه را نجات داد. کیه لینی در این رابطه گفت: "من فکر می کردم که یک نفر پشت سر من است که او را نمی بینم. وقتی با چهار گل پیش افتادیوم کمی با غرور بازی کردیم و شزنی من را نجات داد. حالا من بارها او را نجات داده ام و این بار او بود که مرا نجات داد."

دیدگاه‌ها