کد خبر : 1717569 | 16 آبان 1399 ساعت 00:54 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از دروازه‌بان سایپا مقابل پرسپولیس(عکس)

دروازه‌بان تیم سایپا در نخستین دیدار لیگ برتر برابر پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان ۶ فصل اخیرشان را از دست دادند و به جای او کوروش ملکی و مسعود پورمحمد را به خدمت گرفتند، اما به نظر می‌رسد هیچ یک از این دو نفر در ترکیب سایپا در شروع فصل قرار نگیرند.

 

محمدحسین منادی که در نیم‌فصل سال گذشته از شهرخودرو به سایپا بازگشت و شاگرد ابراهیم صادقی شد، در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم درون دروازه نارنجی پوشان قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت که همین موضوع موجب شده او به‌عنوان گلر اول سایپا در فصل جدید معرفی شود.

 

صادقی پیراهن شماره یک سایپا که طی فصول گذشته در اختیار فلاح‌زاده باتجربه قرار داشت را به منادی داده و این دروازه‌بان در تمرینات قبل از دیدار مقابل پرسپولیس نیز با این لباس مشغول به تمرین بوده است.

 

1541461

 

منادی ۲۴ ساله که پنج سال و نیم سابقه حضور در باشگاه سایپا را دارد و در دوران علی دایی نیز مقطعی به‌عنوان گلر اول این تیم معرفی شده بود، در فصل جدید لیگ برتر قرار است دروازه‌بان سایپا باشد و امروز مقابل پرسپولیس درون دروازه تیمش می‌ایستد که بدون تردید این فرصت می‌تواند جایگاه او را برای بازی‌های آینده تثبیت کند.

 

دیدگاه‌ها