کد خبر : 1717587 | 16 آبان 1399 ساعت 10:00 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

گله‌گزاری دیرهنگام آلوس از مدیران سابق بارسا

دنی آلوس مدافع کهنه‌کار برزیلی در یک مصاحبه درباره باشگاه بارسا شرکت کرده و می‌گوید قصد بازگشت به بارسا را داشته ولی باشگاه کاتالان جرات برگرداندن او به نوکمپ را نداشته است.

گله‌گزاری دیرهنگام آلوس از مدیران سابق بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، مدافع کارکشته برزیلی با انتقاد تند از مدیریت و هیات مدیره سابق بارسلونا می‌گوید آنها جرات و جسارت لازم برای بازگرداندن او به باشگاه را نداشته اند. آلوس می‌گوید بعد از ترک بارسا و مدتی بازی کردن در یوونتوس به بلوگرانا اطلاع داده که قصد بازگشت دارد ولی مدیران باشگاه جرات آن را نداشتند که به اشتباه خود درباره او اعتراف کرده و ترتیب بازگشتش را بدهند.

 

1541500

 

دنی آلوس در یک دوره هشت ساله در بارسا بسیار درخشان ظاهر شد و نامش را به عنوان یکی از بهترین دفاع راستهای دنیا مطرح کرد. در سال 2016 بارسا اجازه داد آلوس به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند و یوونتوس او را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت. آلوس سپس یووه را ترک کرده به پاری سن ژرمن رفت و در حال حاضر در کشورش برای سائوپائولو بازی می‌کند.

 

1541498

 

مدیران بارسا جرات نداشتند من را برگردانند!

دنی آلوس در گفتگو با رادیو RAC 1 گفت: " من به بارسلونا پیشنهاد دادم که می‌خواهم برگردم. اصلاً من به یووه رفتم تا ثابت کنم که هنوز بازیکن خیلی خوبی هستم. می‌خواستم به بارسا برگردم و آنها به من نیاز داشتند ولی جرات و جسارت این را نداشتند که اعتراف کنند با من بد کرده اند. اگر آنها طوری با من رفتار می‌کردند که معتقدم شایسته اش بودم همین امروز همچنان داشتم برای بارسا بازی می‌کردم. من عاشق این باشگاهم".

 

توصیه به ستاره جوان آمریکایی بارسا: توپ را به مسی پاس بده

دنی آلوس در ادامه این مصاحبه یک توصیه ساده برای سرجینیو دِست جوان آمریکایی که اخیراً به بارسا ملحق شده دارد. آلوس با ستایش از لیونل مسی به عنوان بزرگترین فوتبالیست دنیا خطاب به دست می‌گوید تنها کاری که باید بکند پاس دادن توپ به لئو مسی است.

 

1541501

 

آلوس در این باره گفت: " اگر بخواهم به دِست که تازه به بارسا قدم گذاشته یک توصیه بکنم، توصیه ام خیلی ساده است: توپ را به مسی پاس بده".

 

مدافع کارکشته برزیلی در ادامه گفت: " سرجینیو دِست بازیکن باکیفیتی است و شانس زیادی برای موفق شدن در بارسا دارد. ولی من نمی‌خواهم کسی را با کس دیگری مقایسه کنم. این اتفاق درباره خود من افتاد و خیلی‌ها من را با کافو مقایسه می‌کردند. این مقایسه ها اصلاً منطقی نیست".

 

 

دیدگاه‌ها